At this time, Beatport accepts Visa, MasterCard, American Express, Solo, Maestro credit cards (and US supported debit cards) for all transactions. Unfortunately, Beatport is not implementing Paypal or Worldpay at this time. Beatport also offers gift cards digitally for immediate delivery to a recipient’s email account.
quote: |
Poster: jerzz Nah ik vind het niet zo erg, ga eerdaags ook een release op BP doen dus betekent dat dat ik er meer cash aan ga verdienen ![]() |
Poster: diggersfan
quote:
Poster: jerzz
Nah ik vind het niet zo erg, ga eerdaags ook een release op BP doen dus betekent dat dat ik er meer cash aan ga verdienen![]()
Dus BP heeft de prijzen omhoog gedaan, ten voordele van de producer?
Ben hier eigenlijk wel benieuw naar. Stel, ik koop een track van 2 euro, wat houdt een producer daar dan aan over?
Poster: diggersfan1 euro gaat naar BP, het label krijgt 50 cent en de producer ook 50 cents... Dus BP heeft er het meest baat bij
quote:
Nah ik vind het niet zo erg, ga eerdaags ook een release op BP doen dus betekent dat dat ik er meer cash aan ga verdienen![]()
Dus BP heeft de prijzen omhoog gedaan, ten voordele van de producer?
Ben hier eigenlijk wel benieuw naar. Stel, ik koop een track van 2 euro, wat houdt een producer daar dan aan over?
Poster: ccc
Ik vind het wel grappig, aangezien ik toch nooit tracks via het internet koop.
1 euro gaat naar BP, het label krijgt 50 cent en de producer ook 50 cents... Dus BP heeft er het meest baat bij