Max. aantal contactpersonen bij MSN
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ScottB    posted on 07-08-2006 23:36
IK heb MSN messenger 7.5 en in een groep heb ik nu 175 mensen staan. Nu heb ik iemand aangemeld en die staat nu bij andere contactpersonen. Maar die kan ik niet meer bij mijn groep van 175 zetten is dit een maximum?

What do you think about Max. aantal contactpersonen bij MSN ??

Vote :   

Lead    posted on 08-08-2006 00:17
WOW 175 in een groep...

wow, ik ben blij dat ik er niet zoveel heb :D
Let the BASS be louder
LauW    posted on 08-08-2006 01:38
Denk het niet, ik heb er nu 288 (morgen dit gelijk maar is opruime en verminderen naar <100). Als je gewoon rechtste klik doet op het contact persoon --> Groepopties --> contactpersoon verplaatsen naar... werkte bij mij gewoon.

Nieuw geadd mensen komen nu in "Andere contactpersonen" ipv in geen groep.

En vroeger had je nog een limiet van 150man, maar dat is ook omhoog gekrikt naar weet ik veel hoeveel..
RenéKuppens    posted on 08-08-2006 12:29
Ik heb er nou 267 en mijn lijst is nog steets niet vol

volgens mij is er geen liemiet meer aanverbonden

anders probeer WINDOWS LIVE MESSENGER daar weet ik zeker dat er geen limiet op zit....
:D
ScottB    posted on 08-08-2006 12:59
Ja bij rechtermuis knop staat er alleen verwijderen uitgroep en ik kan hem ook niet naar de andere groep slepen :s
ScottB    posted on 08-08-2006 13:20
Het probleem is al verholpen die jongen stond al bij de andere groep maar ik had hem niet zien staan(tussen die 174 andere :P) nu is alles weer goed Happy, laughing
Dj_T.im    posted on 09-08-2006 21:24
volgends mij is er geen limiet meer eerder wel bij msn 3.0 enzo kon je volgens mij maar 150 contactpersonen..
gethigh    posted on 09-08-2006 21:33
je moet toch gewoon slepen?
_Ivan_    posted on 09-08-2006 21:44
Poster: Dj_T.im
volgends mij is er geen limiet meer eerder wel bij msn 3.0 enzo kon je volgens mij maar 150 contactpersonen..

Denk eens logisch na?
Stel dat het programma bepaald hoeveel contact personen je mag hebben... dan kan een beetje slimme progammeur dat toch zo veranderen? Volgens mij liggen al die dingen gewoon vastgelegd bij messenger. Verder vind ik de post zeer nutteloos voor een proWinking my eye sorry..

Ik denk trouwens niet dat het aan het maximum ligtWinking my eye... ik heb namelijk ook hele grote groepen... als ik dan via rechtermuisknop iemand wil verplaatsen reageert het programma daar soms niet op. Vaak helpt het bij mij om de contactpersoon te kopieren. Ik dacht dat ik hier alleen last van had maar ik hoor het van meer mensen. Ik denk dus dat het een foutje in het programma is of zoiets...
Feel&.Celebrate.Life!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

219 Users online: 129 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 94.391
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.891.428