hoi, Ik ben onlangs weeral begonnen aan mijn website. Deze keer doe ik dit met het gratis programma BlueVoda. Alleen als ik een bestand opsla gebeurt dit niet in HTML maar in BVP (codering van BlueVoda). Ik zit nu te proberen om de bestanden via de FTP server van BlueVoda te uploaden alleen vraagt deze de hele tijd maar om een IP-adres..Hij heeft een lijst met IP adressen staan maar geen 1 is van mij of van mijn internet-provider.. Wie weet raad??
dj2dj.nl
What do you think about BlueVoda ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De host is van men internet provider..Het probleem is dat als ik het bestand upload op de windows FTP dat hij het bestand nie herkent..Zou het soms lukken dan als ik de HTML Code van BVP neem en die in een TXT document plaats??
heb je een bestand index.html genoemd, of wat voor filetypes zijn je bestanden? Als ze op .bvp ofzo eindigen kan ik me voorstellen dat je server ze niet ondersteund.
Als je zo'n accountje gebruikt voor je website die je krijgt bij je internet provider dan zit daar volgens mij nooit php/asp/mysql bij. Je kunt daar eigenlijk alleen html en javascript gebruiken.
Ik heb nu een Template gedownload alleen als ik deze bewerk en daarna opslaan in NVU dan verdwijnen plots al de prenten...weet iemand soms hoe ik deze kan houden??
dj2dj.nl
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.988 days. Post CommentThat would be 232.9 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...