Lime Wire gaat voor de rechter (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Muziek illegaal downloaden moet blijven

-Tuurlijk ik kan niet zonder!!
-Van mij mag het.....
-NEE respect voor de Makers KOPEN DUS!!!
-Geen Mening

Voting is only possible for our Members
RenéKuppens    posted on 07-08-2006 21:14
Hallo,

Ik denk dat veel van jullie al gehoord en begrepen hebben dat de muziek industrie een zware rechtszaak is begonnen tegen ILLEGAAL DOWNLOADEN....

- Vele download programma`s zoals KAZAA er al onder moeten leiden:S

Maar nu zal ook Lime Wire het zo bekende doorlaad programma voor de rechter gaan
advocaten van de Nederlandse Muziek industrie hebben als standpunt vooral
dat de Nederlandse muziek industrie met miljoenen is gedaald....
ze willen dat deze programma`s alleen nog maar legale muziek uitzenden en de illegale muziek filteren

Dat wil dus zeggen dat we binnenkort ook moeten gaan betalen voor het downloaden op LIME WIRE

IK wil graag jullie meningen en reacties

alvast bedank

Dj RK
User edit by RenéKuppens on 12-10-2007 @ 19:01:50 (3%)

What do you think about Lime Wire gaat voor de rechter ??

Vote :   

NielsR    posted on 12-10-2007 10:36
Poster: Basz-Line
ik koop geen cd/lp voordat ik het eerst heb beluisterd

Er zijn andere manieren op liedjes voor te beluisteren dan lime wire te downloaden, krijg je niks anders dan virussen.
Je kunt bv een halve min van elk liedje voorbeluisteren op de itunes store of op youtube staan veel liedjes die je snel kunt beluisteren.

Ik heb wel even Topic report gedaan.
Tomazos    posted on 12-10-2007 10:41
Voor elke download betalen, of orginele kopen, zo hoort het!!

als je dj wil zijn moet je inversteren, en dan bedoel ik niet voor 5 euro 10 lege cdtjes
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Boyd    posted on 12-10-2007 18:41
Ik heb op de eerste optie geduwt omdat, nummers die ik download en leuk zijn meestal later wel koop. en omdat je het niet kan verbieden! als alle DJR leden naar elkaar muziek gaan e-mailen is dat dan ook illegaal, jwel alleen kan je er niks aan DOEN. Of elkaar gekopieerde cd-tjes per post gaan versturen.

dit is mijn uitspraak, en daar zal u het mee moeten doen

onee dat is ©de rijdende rechter 2005-2007
Luxx    posted on 12-10-2007 19:38
zo zie je maar dat wij DJresourcers niet zo onschuldig zijn als we ons voordoen.
hoevaak heb ik al niet gelezen: bwaaah ik download mijn muziek puur legaal
maar dan bekijk ik de poll en dan zie je dat de meerderheid toch echt illegaal download Winking my eye
· Tuurlijk ik kan niet zonder!! 30 votes 30 
 · Van mij mag het..... 17 votes 17 
 · NEE respect voor de Makers KOPEN DUS!!! 13 votes 13 
 · Geen Mening 8 votes 8 
ikzelf heb op geen mening geklikt. omdat ik het ook wel eens handig vind via via nummers te krijgen. de Gedeelde mappen op msn zijn perfect voor DJ's om onderling veel tracks uit te wisselen
www.mothermusic.nl
Steev    posted on 12-10-2007 20:25
Nou, ik moet zeggen dat ik geregeld download met LimeWire. Als je geen vast inkomen hebt is het namelijk onmogelijk om alle nummers die je wilt te kopen + dat ik ze meestal niet eens kan vinden via de legale weg, dus dan ga ik niet uren zoeken om dat nummer ergens te kopen, gewoon lekker downloaden Happy, laughing
Sunrise8    posted on 12-10-2007 20:52
helemaal mee eens, limewire is relaxed, als er is een nummertje bijzit dat illegaal is maakt het toch niet zo uit? ik koop genoeg legaal. en limewire is ook handig voor programma's etc. en zeg nou zelf, iedereen download wel is illegaal. weet ik zeker Happy, laughing.

ik koop genoeg legaal, maar af en toe een nummertje illegaal is wel relaxed hoor. snel en gemakkelijk.. en dan meestal als die goed is koop ik het origineel legaal Happy, laughing
Music made me who i am
NickName    posted on 13-10-2007 10:30
Poster: Sunrise8
helemaal mee eens, limewire is relaxed, als er is een nummertje bijzit dat illegaal is maakt het toch niet zo uit? ik koop genoeg legaal. en limewire is ook handig voor programma's etc. en zeg nou zelf, iedereen download wel is illegaal. weet ik zeker Happy, laughing.

ik koop genoeg legaal, maar af en toe een nummertje illegaal is wel relaxed hoor. snel en gemakkelijk.. en dan meestal als die goed is koop ik het origineel legaal Happy, laughing

hele maal mee eenst niets aan toe te voegen.
Bastian    posted on 13-10-2007 11:41
Limewire is echt een klote programma, behalve als je pro hebt.
Gebruik het al heeeel lang niet meerHappy, laughing
Luxx    posted on 13-10-2007 11:42
Poster: Bastian
Limewire is echt een klote programma, behalve als je pro hebt.
Gebruik het al heeeel lang niet meerHappy, laughing

en het mooie is dat je limewire pro gewoon via limewire illegaal kan downloaden. maar dat heb je niet van mij :P
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 13-10-2007 12:25
Haha ja zo kwam ik ook aan proWinking my eye
Yorick    posted on 13-10-2007 12:26
downloaden wat is dat? ik koop alles;p
Tomazos    posted on 13-10-2007 13:19
ik ook,

krijg ook veel nummers van dj's uit buitenland, die brand ik gewoon.
als ik bijv. de Jump top 50 download, dan koop ik deze ook zodra ik hem zieHappy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
ArCee    posted on 14-10-2007 09:19
Ze kunnen LimeWire aanpakken, er komt wel weer iets anders voor terug. Sharen is niet meer te stoppen, wat je er ook van vind. Nu vind ik persoonlijk, maar dat is mijn mening, dat de platenindustrie er zelf ook mede schuldig aan is omdat ze de prijzen van geluidsdragers kunstmatig TE hoog houden. Dan gaan mensen voor alternatieven kijken en met de komst van internet is deze er dus. Zelf bestaat mijn collectie ook uit veel gedownloade nummers, ik denk 75% en ik ik zit er absoluut niet mee en ga er lekker mee door ook (niet van een peer to peer netwerk trouwens).

This is an old Topic

No new postings for 6.532 days.
 Post CommentThat would be 217.7 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

235 Users online: 194 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 29.889
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.027.917