quote: |
Poster: ciderke Verder krijg je ook een publiek (een maatschappij, te zien hoe je het bekijkt) die teveel gewoon geworden is. Je kunt het publiek niet meer verbazen met ergens een lekker liedje die ze jaren niet meer gehoord hadden. Iedereen heeft ALLE muziek die hij wil hebben. Dit is moeilijk uit te leggen, maar ik denk dat de meesten wel weten waar ik het zo'n beetje over heb. |
quote: |
Poster: DJJW dan heb ik nog een persoonlijk probleem met dj's die ik uitnodig ( jaja dat voorrecht heb ik )om in het cafe waar ik draai, een keer tekomen draaien, en jehoort dat ze van die bagger kwaliteit gedownload hebben van internet, mixen die wel grappig zijn maar voor geen meter kloppen qua. beats en vocals, hoor ik dit, zal ik ook niemand aanraden hem te boeken, al is hij nog zo goed, en vanzelf sprekend zal hij ook nooit meer draaien door een uitnodiging van mij! |
Poster antione88
Dus je hebt daar een beetje de touwtjes in handen.
Door jou zullen ze nooit meer draaien door een uitnodiging van jou, dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk.
Maar kan jij mij vertellen hoe jij het verschil kan zien als iemand gratis heeft gedownload en wanneer iemand 0.99 cent heeft betaald. Beide komen toch op een CD-r.Of krijg je een barcode toegestuurd.
Poster: Antoine88Verder, ik snap wel wat je bedoeld. Ik speur ook het internet af om de nieuwste tracks te vinden om daarmee mensen uit hun dak te laten gaan. MAAR het is te belachelijk je dat als echte nadeel gaat noemen.
Poster: Antoine88
Kerel, de wereld is niet eerlijk. Dus dat is echt de laatste reden dat ik zou stoppen met gratis downloaden.
Poster: Blast
Het gaat om de maatschappijen Universal Music, Sony BMG, EMI en Warner Music. Het vieral eist een vergoeding van 150.000 dollar voor elke overtreding die met LimeWire wordt begaan. De muziekbedrijven vinden dat de eigenaren van het computerbedrijf geld verdienen door overtredingen te begaan.-->
bron
als je voor downloaden van limewire moet gaan dokken, dan gaan mensen gewoon door met illegaal downloaden maar dan met een andere client. denk maar aan bearshare, e-donkey, emule, dcc++, etc etc. En zolang er internet bestaat zal er ook illegaal gedownload worden. ookal winnen de 4 maatschapijen de rechtzaak, dan zullen de mensen die downloaden dat worst zijn want die mensen gaan gewoon met een ander programma downloaden.
Poster: dennisv
ik kan wel een zeur zijn maar ik zie nog niet veel voordelen om legaal te downloaden. als je iets legaal wilt ga dan gewoon nog een cd kopen.
Poster: Phenix
@Blast:
Niet als je een licensie koopt, dan mag je wel de legaal gedownloade muziek ten gehore brengen.
KLIK
Poster: Blast
<--Het gaat om de maatschappijen Universal Music, Sony BMG, EMI en Warner Music. Het vieral eist een vergoeding van 150.000 dollar voor elke overtreding die met LimeWire wordt begaan. De muziekbedrijven vinden dat de eigenaren van het computerbedrijf geld verdienen door overtredingen te begaan.
Het gaat om de maatschappijen Universal Music, Sony BMG, EMI en Warner Music. Het vieral eist een vergoeding van 150.000 dollar voor elke overtreding die met LimeWire wordt begaan. De muziekbedrijven vinden dat de eigenaren van het computerbedrijf geld verdienen door overtredingen te begaan.-->
Poster: Dj_FantasyLimeware is betalend geworden!! Heb gisteren geprobeerd de BASIC te downloaden...na een tijd moet je een vraag aankruisen en dan zegt hij dat je moet betalen voor limeware.
Poster: DjillusionMuziek illegaal downloaden is ooit begonnen, en uitgebreid tot overal op de wereld. Dit kun je niet tegenhouden, wat je ook doet. Het zit overal, en je kunt het bijna overal krijgen.
Poster: Jorrit
Hoe ga je muziek downloaden een 3e wereld land zonder pc of internet verbinding, laat staan elke dag eten?
Poster: sjoerdjuh
Dit vind ik een beetje nietszeggend...ze geven een boete van 150.000 dollar voor iedere overtreding die met Limoendraad wordt begaan....het downloaden van muziek is naar mijn insziens echter nooit een overtreding geweest.... waarom maken ze zich druk dan?