Poster: wizkid
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je een Vst(i) Plugin in Fl Studio 8 xxl zet (tutorial) ? Ben helemaal nieuw op het gebied van produceren.
Poster: wizkid
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je een Vst(i) Plugin in Fl Studio 8 xxl zet (tutorial) ? Ben helemaal nieuw op het gebied van produceren.
Poster: Ridalio
Je moet de VST gewoon op je pc instaleren.
Dan ga je naar de map waar je hem hebt geinstalleerd, daar pak je de .dll file eruit en zet die in de map Plugins --> VST in FL studio.
Daarna open je FL studio en ga je naar channels --> More... en dan staat er ergens Refresh.
Daar klik je dan op en dan komt hij er in het rood bij te staan. Je moet dan even het vakje ervoor aanvinken en je VST is klaar voor gebruik!
Hoop dat het lukt. Succes!
Poster: Ridaliowaar kan ik goeie vst's krijgen?
Je moet de VST gewoon op je pc instaleren.
Dan ga je naar de map waar je hem hebt geinstalleerd, daar pak je de .dll file eruit en zet die in de map Plugins --> VST in FL studio.
Daarna open je FL studio en ga je naar channels --> More... en dan staat er ergens Refresh.
Daar klik je dan op en dan komt hij er in het rood bij te staan. Je moet dan even het vakje ervoor aanvinken en je VST is klaar voor gebruik!
Hoop dat het lukt. Succes!
Poster: main
waar kan ik goeie vst's krijgen?
Poster: bambamstudioja, maar welke winkel :P
in de winkel
Poster: main
ja, maar welke winkel :P
Poster: Prozeioke dankje, was even vergeten dat je geen reclame mag maken op een forum
winkels mogen op dit forum niet genoemd worden.
maar de meeste winkels die een midikeyboard?verkopen hebben ook vsti's te koop.
en de meeste vst zal je ook op de website van de fabrikant kunnen kopen
je zou?eerst een demo kunnen downloaden en als het bevalt?de vst gaan kopen.
Poster: bambamstudio
in de winkel
Poster: Rusty04
Weet iemand? van jullie waar je een VST kan vinden die een synthje kan maken zoals de synths die DJ Gave / Wordenz gebruikt in zijn melo's? Zo van die arcade-game-achtige sounds en nogal exotische synthjes?
Poster: TedMendez
Sebasz zei tegen mij iets met pluck dingens maar weten jullie nog goeie ducth house synths
Poster: Sebasz
Wat ik eigenlijk het meeste gebruik (in volgorde van veel gebruik naar weinig):
PSPVintageWarmer v2 (effect)
Sylenth1 (vsti)
Predator (vsti)
Nexus (vsti)
FM8 (vsti)
z3ta+ (vsti)
Poster: Twizz
Predator is toch zo'n Rob Papen ding?