Poster: djvnzza
Ik heb veel positieve verhalen gehoord over de rgc:audio z3ta+ virus...
Ik zoek de download (trial maybe?). Kan iemand me helpen?
Stuur me een pm als je wilt,
alvast heel erg bedankt!
xxx v-ness
Poster: NielsR
Kijk hier eens.
thanx, maar heb google al heeeeel vaak geprobeerd:D
Kon alleen maar verhalen over de vst vinden:P,
Ook nog wel wat downloads, maar niet de goede!
that's why i ask my friend:P haha
xxx v-ness
Poster: NielsR
Oww ik heb 1 keer gegoogled en het stond bij de allereerste hit.
Klik hier en dan links in het tabbelletje demo aanklikken.
En hier is de zeta virus (volgens mij is dit een full editie en gratis)
...Ook nog wel wat downloads, maar niet de goede!
xxx v-ness
VSTi's kosten idd geld! En je moet het er serieus voor over hebben.
Maar ik ga lekker niet zeggen welke ik gebruik
Wel ga ik lezen welke jullie gebruiken!:D
ik zoek de nieuwe versie er van, genaamd VIRUS:D
xxx v-ness
Poster: Remote
Ik heb ook Vanguard erin zitte en draai maar aan die knopjes maar heb geen benul waarvoor ze allemaal dienen.
Poster: Lead
En dat is het met die Nexus. Je kunt er geluiden uit halen en appregiators. Melodien maak je met geluiden en daarvoor kun je je flink uitleven op het ding. Ter ondersteuning zijn sommige appregiators mooi... Maar je kunt ook van een bestaande sound een apregiator maken waarbij je de octaafvariatie, snelheid en rhythm zelf kunt bepalen.
En ja er zitten veel dingen standaard in, maar door de vele instelmogelijkheden is de kans dat je iets maakt wat anderen er niet uit halen groot...
Als je maar veel expirimenteert. En daar gaat het eigenlijk bij iedere plugin om. De standaard presets zijn leuk als voorbeeld, maar die gebruik je natuurlijk nooit zoals ze uit de doos komen mag ik aannemenDoor uit te gaan van een standaard geluid wat bevalt kun je het fijn-tunen naar je eigen voorkeur.
Poster: Prozei
voor een beginner moet gewoon duidelijk zijn wat er met een geluid gebeurd.
gewoon om te leren wat een decay knop doet. en het verschil tussen een sine en een saw is.
een amp env en een filter env. bevat beide de zelfde knoppen maar ze doen toch geheel iets anders.
dit zijn gewoon dingen die je kan leren met een simpele vst.
dit is de reden dat ik sylenth geen goede vst vindt voor een beginner.
al weet je waarvoor alles dient en wat het doet zou je uit de 3x osc van fl de zelfde sound kunnen halen als een vst als?sylenth.
ik zelf heb megadance & ni-pro:53 ofzo haha
Ze bevallen me wel goed hoor! Lekker om lekkere melo's mee te maken! Maar ik zoek nog meer vst's waar je lekkere melodies mee maakt...... Heeft iemand suggesties?
ben hopeloos! er zijn er zoveel! haha
alvast heel erg bedankt,
xxx v-ness
thanx, maar heb google al heeeeel vaak geprobeerd:D
Kon alleen maar verhalen over de vst vinden:P,
Ook nog wel wat downloads, maar niet de goede!
xxx v-ness
Poster: trusttamen
Kijk, mensen die zoiets uitkramen op een forum verdienen een ban! Meestal hebben ze dan ook geen flauw benul met wat ze bezig zijn en weten ze totaal niet welke schade ze aanrichten. Ik versta het echt niet de laatste tijd.. iedereen download hier een album, daar dat programma'tje.. ohja lijkt leuk natuurlijk ik hoef geen?enkele cent te betalen!
Denk ook eens aan de makers, maar als jij vind dat je zo moet blijven doorgaan en op fora vragen stelt waar je illegale shit kan vinden, dan doe je dat maar van mij part, moet je wel niet binnen enkele maanden of jaren hier ergens een topic aanmaken 'help mijn pc crasht telkens ik FL open of welk programma je dan ook gebruikt. Want dan heb je het lekker zelf gezocht.
Hierbij mijn raad: koop eens een deftige vst, en dit zal je niet zomaar laten liggen omdat je er 'de juiste' sound niet weet uit te krijgen en dan maar een andere download. Neen, net omdat je er geld aan besteed hebt neem je de moeite om je er in te verdiepen. Zo kan je na een tijd de vetste sounds ZELF maken en geeft het een pak meer voldoening dan met presets te lopen knoeien!
voila.
Poster: Prozei
amen
Poster: voltcontrol
Sja, je kan ook gewoon ingrijpen als mod zijnde.
Poster: Xtremer
Haha. Doe dan de Access Virus maar toch
?
Poster: orsonwelsh
Wat ook een vette plug is...is die van ozgur kahn, Genesis VST!! Gratis bij ComputerMusicmag...
Poster: Lead
En Cher deed dat ook.
Een goede vocoder vinden is 1 ding. Daarna er het goede carrier signaal instoppen is een nog veel grotere uitdaging. Want een goede vocoder maar een verkeerd gekozen carrier klinkt ook niet...
Poster: Stagiar
Dat is volgens mij ook mogelijk met autotune