List your vst(i) plug-in (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Zinvol topic?

-Ja!
-Nee!
-Niet nodig. :|
-Keine meinung.

Voting is only possible for our Members
Twizz    posted on 05-08-2006 15:23
Heej
ik dacht laat ik maar eens een topicje starten zodat mensen plug-ins kunnen uitwisselen of hun plug-ins kunnen vinden. dus hier isie dan.
ik had er eentje gestart voor een reverse plugin, maar om voor zoiets telkens een topic te starten(nou, zoveel zullen er ook weer niet plug-ins hoeven:P).
dus, vraag maar raak.

topic is er ook om achter te komen hoe een bepaalde plugin(je hebt een bepaald geluidseffect gehoord bijvoorbeeld) in het algemeen genoemd word.
en je kan natuurlijk ook nog uitleg vragen over de uitgewisselde plug-in.

en wat trouwens ook wel kan, hier plug-in idee's posten(bijvoorbeeld zoiets:
heej ik weet nog een leuke: refx vanguard, dat is egt zo'n ranzige vst(i) !:P)

greetz T4Twister

nou dan zal ik maar beginnen:

hoe heet het geluidseffect dat een vocal die van laag naar hoog zingt en dan met het geluidseffect datie dan ipv de frequentie 500hz,501hz,502hz(enz.) dit doet 500 hz, 510hz, 520hz(enz.).? deze word ook af en toe gebruikt in:? gnarls barkley- crazy? op het stuk:?? ?i think? your crazy, i think your craaazy(:P) dna zingt ie een stukje omlaag(in het dikgedrukte schuine onderstreepte stukje tekst natuurlijkWinking my eye)
Mod edit by Lead on 20-05-2009 01:49 (4%)

What do you think about List your vst(i) plug-in ??

Vote :   

r1talin    posted on 03-02-2007 11:04
Gewoon even een tip voor iedereen.
kijk voor de gein is naar

Sylenth1 echt een coole rauwe synth. vet voor electo enzo.
barthawk    posted on 03-02-2007 11:56
Poster: r1talin
Gewoon even een tip voor iedereen.
kijk voor de gein is naar

Sylenth1 echt een coole rauwe synth. vet voor electo enzo.

idd deze hebbik ook een  hele goeie, van Nederlandse makelaardij trouwens...
Twizz    posted on 01-04-2007 15:18
weet iemand de vst die op de vocalen zijn gebruikt in armin van buuren - this world is watching me      (dat distort gedoe in de break)
Luxx    posted on 01-04-2007 19:22
fruity loops dist. ?

een serie hele vette:
Z3TA+
Moog modular
Mini Moog
Vanguard
Monobass prototype
YAMAHA S1
allemaal zeer goed voor house/electro bovenste vooral voor trance

www.mothermusic.nl
sjefkuh    posted on 01-04-2007 20:40
ik gebruik de laatste tijd:
-Z3TA+
-Minimoog
-Sylenth 1
-Korg Legacy Collection
En nog wat freeware van www.audiomastermind.com staan wel leuke dingen tussen.:P
Lukaz    posted on 01-04-2007 20:43
Poster: T4Twister
weet iemand de vst die op de vocalen zijn gebruikt in armin van buuren - this world is watching me (dat distort gedoe in de break)

welk programma gebruik je? ik weet dat cubase sx3 deze al standaart heeft.
RenéKuppens    posted on 02-04-2007 17:46
dat zou je ook gewoon zelf kunnen maken door middel van stukjes VOCAL in je piano rol te zetten.. en daar dan iets mee maken.
Twizz    posted on 02-04-2007 18:10
quote lukaz
nee dat verdeelt het toch niet egt in stukjes?
maar ik weet wel wat je bedoelt(met bitchrusher als preset)
RenéKuppens    posted on 02-04-2007 18:13
@ Twister

Ja is dat van mij dan geen optie??
Twizz    posted on 02-04-2007 19:02
Poster: Dj-RK
@ Twister

Ja is dat van mij dan geen optie??

bij fruityloops gaat dat nogal onhandig.. kom op, doe niet zo verontwaardigdWinking my eye
RenéKuppens    posted on 03-04-2007 12:44
Poster: T4Twister
bij fruityloops gaat dat nogal onhandig.. kom op, doe niet zo verontwaardigdWinking my eye

Oke zal niet meer verontwaardigd doen. Maar bij Ableton bijv. kun je gewoon alles in je Piano Roll zetten
Twizz    posted on 03-04-2007 16:13
ja kan daar ook, maar ik vind het nogal primitief...
Leon    posted on 04-04-2007 21:31
even 2 vraagjes van een behoorlijke beginner... Hoe krijg ik geluiden die ik maak of inspeel op een VST nou in Fruityloops of Ableton?

Via FL kan ik gewoon met het computer toetsenbord werken en melodieen inspelen, maar hoe krijg ik dit ook werkend in ableton? Want dat is juist het programma waarmee ik de tracks wil maken

alvast bedankt!
barthawk    posted on 04-04-2007 22:35
volgesmij gewoon fruity als vst gebruiken...je moet dan eerst die noten intekenen of die midi-files laden....
RenéKuppens    posted on 05-04-2007 12:22
ja en die midi-files kun je weer gewoon in Ableton slepen en er de goede VST weer over zetten en je hebt het:D
barthawk    posted on 09-04-2007 11:21
Poster: Funkeydogz
Okidokie hier dan mijn bijdrage...
Ik heb al eeuwen gezocht, geprobeert, gedaan, gepielt, etc etc etc.... word er een beetje moe van onderhand... ik zoek een plugin die een sample (bij voorkeur een vocal) aan stukjes hakt en uitrekt .. Zoals bij het volgende stukje: http://www.funkeydogz.nl/misc/sample.mp3  Heb altijd het idee gehad dat een gate effect is maar met de gates waarmee ik het heb geprobeert krijg ik het niet voor elkaar!
Iemand die het weet?
THNX!
Funkey

(ps sampletje is The Touch - Remixes (paul's rmx ft chelsa) van Paul Oakenfold - GU007 New York (CD1)

je kan bijv. ook dmv. een programma als wavelab die samples in stukken hakken en dan effectje erover heen gooien.. krijg je ook dat zo 'gate' effect... Of Je kan ook zo'n gelijkwaardig effect creeeren met CamelPhat, moet je ff flink aan die knoppen draaien :D (dees gebruik ik altijd)
Funkeydogz    posted on 09-04-2007 23:38
THNX!~In wavelab had ik zo iets al geprobeert...werkt aardig, maar erg omslachtig...Vannacht nog een plugin gevonden die er erg op lijkt overigens; mgTriggerGate van mgAudio.de....http://www.mgaudio.de/modules/main.php?content=products&lang=eng
Leon    posted on 20-04-2007 18:46
probleempje is al opgelost! kwestie van het programma beter kennen en weten dat je het midi kanaal even moet aanzetten Winking my eye

Nu een ander vraagje:
Met welk programma kan je (makkelijk) echt megadikke beats/kicks maken? Gaat dan de hardstyle, jumpstyle en hardcore kant op wat ik wil maken
barthawk    posted on 21-04-2007 10:43
Poster: Leon
probleempje is al opgelost! kwestie van het programma beter kennen en weten dat je het midi kanaal even moet aanzetten Winking my eye

Nu een ander vraagje:
Met welk programma kan je (makkelijk) echt megadikke beats/kicks maken? Gaat dan de hardstyle, jumpstyle en hardcore kant op wat ik wil maken

als je een paar goeie drumsamples heb weet ik dat je dat ook met Camelphat kan maken...zitten verschillende presets in waardoor je kicks keihard gaan scheuren Happy, laughing
Twizz    posted on 15-06-2007 22:18
wat is jullie favo vsti eigenlijk?
de mijne refx vanguard...
DJ_IVI-R    posted on 16-06-2007 00:52
refx vanguard, fm8, nexus, oddity,...
www.nikan.be
Snake_The_Real_One    posted on 16-06-2007 20:24
kunne julllie niet eens een paar hele goeie vst's online zetten? btw ik vin vanguard ook heel vet ze! :D
DJ_IVI-R    posted on 16-06-2007 23:44
ik denk niet dat we hier aan illegale sharing doen..

want meeste van die goede plugins zijn betalend..
www.nikan.be
Twizz    posted on 17-06-2007 16:32
wow die z3ta+ ook cker wel cool
Twizz    posted on 18-06-2007 12:49

236 Users online: 172 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 1.882
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.895.427