hej weet iemand nog een goed programma om live uit te zenden via internet. Ik heb een tijdje winamp en shoutcast gebruikt maar dat ging niet meer. Weet iemand nog een ander programma waar dit mee kan.
alvast bedankt
DJ Martino
What do you think about Webradio starten ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik pass je niet voor Jan met de korte achternaam die link Bij livesetsradio gebruiken we dit programma al enkele jaren en zijn er uitermate tevreden over...
@ jerzz srry ik heb die link wel gebruikt en heb het programma geïnstalleerd maar moet ik daar ook nog een server bij gebruiken of hoe werkt dat? en welke database moet ik kiezen?
User edit by DJMartino on 05-08-2006 @ 17:10:49 (23%)
lees de manual het is overigens geen free programma, wil je echt een suc6 maken van je show dan zul je het proggie toch degelijk moeten aanschaffen. Fuk warez!
Ik weet niet hoeveel luisteraars je verbinding aan kan, maar anders kun je eens kijken naar een peercast server (p2p radio). Als iemand luistert zend die t ook automatisch weer door naar iemand
No new postings for 6.972 days. Post CommentThat would be 232.4 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.