Zoals jullie misschien weten, was ik vroeger dj. Maar had ik alles een half jaar geleden verkocht. Nu was ik een paar dagen geleden bij ne maat, en die had ne dj set staan, dus heb ik voor de eerste keer in 6 maanden tijd, nog eens een jump mix gemaakt.
Mag ik nu weten, wat jullie ervan vinden?
Er zitten wat kleine foutjes in de overgangen enzo, maar 't valt nog meer, voor de eerste keer te mixen in 6 maand tijd, en der zit ietswat té veel bass in
What do you think about [M] EclipX - Lets Jump Again [KEUREN AUB] ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb weinig tot geen verstand van jump, en de nummers zeggen me daarom ook vrij weinig, technisch klinkt het best wel goed, zeker voor iemand die zo lang niet gedraait heeft
op een of andere manier valt je topic titel niet egt op, je ziet het wel maar tis niet äantrekkelijk". mar ik zal ff luisteren.
maar het nummer zelf is cker wel aantrekkelijk, super gemixt, ik luister op de achtergornd en heb geen irritante dingen opgemerkt. wel jammer van dat ptichen de hele tijd, ietsje minder doen, af en toe is het wel mooi vals een korte qlimax(of climax) maar niet teveel doen.
User edit by Twizz on 05-08-2006 @ 16:45:02 (100%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.