Song cutting Software
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bert    posted on 04-08-2006 19:03
ahoi,
Ik zoek een programma om liedjes te editen. daarmee bedoel ik: stukken uit een song deleten, verplaatsen/herschikken ZONDER dat de BPM in de war geraakt... dus dat het tempo nog steeds reglmatig verloopt. Het enige wat ik nodig heb is het knip/plak-werk, maar dan wel op een precieze manier.. suggesties?

What do you think about Song cutting Software ??

Vote :   

LauW    posted on 04-08-2006 19:13
Acid Pro
ScottB    posted on 04-08-2006 20:16
Audacity en Cool Edit en idd Acid Pro
Twizz    posted on 04-08-2006 21:41
nero wave editor!
sjefkuh    posted on 04-08-2006 21:47
Magix Music Maker?
Bert    posted on 05-08-2006 12:18
yhx, heb acid pro geprobeerd, kan er al een beetje mee werken. dus bedankt voor jullie hulp!
mentheman88    posted on 05-08-2006 17:02
Ik doe het altijd met adobe audition. werkt perfect. je kunt dan helemaal inzoomen op de track en dan in de grootste precisie stukjes eruit knippen/plakken.
Twizz    posted on 05-08-2006 17:10
nero wave editor is speciaal gemaakt voor dit soort werk, en veel mensen hebben het vaak al op de computer staan.
BillyArd    posted on 07-08-2006 09:22
wavelab Happy, laughing
LauW    posted on 07-08-2006 12:10
Poster: mentheman88
Ik doe het altijd met adobe audition. werkt perfect. je kunt dan helemaal inzoomen op de track en dan in de grootste precisie stukjes eruit knippen/plakken.

Dit is idd ook een erg goed programma, hiermee kan je de tikjes e.d. ook mooi uit vinylrips halen. Maar Bert vroeg een programma die de BPM gelijk hield en daar is Acid Pro dan weer goed in, weetniet of al die andere programma's die genoemd worden dat ook kunnen. NeroWave Editor b.v.
JerryOwens    posted on 07-08-2006 12:50
Poster: LauW

Dit is idd ook een erg goed programma, hiermee kan je de tikjes e.d. ook mooi uit vinylrips halen. Maar Bert vroeg een programma die de BPM gelijk hield en daar is Acid Pro dan weer goed in, weetniet of al die andere programma's die genoemd worden dat ook kunnen. NeroWave Editor b.v.

Je hebt niets met BPM te maken. Als je de stukken in de muziek goed en precies knipt zal de BPM nooit varanderen. Als je in het programma maar ver genoeg kunt inzoomen op het muziek. Dan kun je het meest precies knippen en plakken.

mzzl Jerry

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

176 Users online: 103 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 1.457
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.694.848