Plaat gereleased door paar kerels uit hasselt. Een echte bom van een plaat, is al gespeeld illusion voor hij op plaat uitkwam en heeft support van max graham en niemand minder dan benjamin bates
spread the word, vertel het aan alle dj's die je kent de plaat is ook onderweg naar de belgische platenwinkels of je kan de plaat op www.sound-station.be bestellen (als hij er binnen is)
User edit by gethigh on 04-08-2006 @ 17:33:26 (40%)
What do you think about [T] U&ME - Kiss Her Lips gratis te downloaden ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een leuk nummer ja, maar is dit echt zo'n "bomb" in belgie dan? Ik begrijp dat je het een goed nummer vindt, maar het lijkt me niet een nummer waarop je een hele zaal uit zijn dak ziet gaan. Dat verschilt natuurlijk per genre en waarschijnlijk zit er een verschil tussen NL en BE..
This is an old Topic
No new postings for 6.991 days. Post CommentThat would be 233 months or a whopping 19.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.