Omdat sommige mensen toch maar ideen beginnen te geven op het ander topic daarom deze dan maar....Wat vindt jij dat er nog moet komen bij de webshop??Misschien dat WIM en Lead hier kunnen over nadenken dan??
dj2dj.nl
What do you think about DJR webshop: Wat nog ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Op zowat alle UDG kan wel ergens een logo geborduurd worden, als het maar zacht is... Op de meeste tassen zit een zak voorop dus dat lijkt me geen probleem.
Voor dingen die niet in de Shop staan kun je een mailtje opgooien, dan kunnen we kijken.
Naar aanleiding van een recent topic stel ik voor "dust covers" en schoonmaakmiddelen speciaal voor audio equipment. Ik vertrouw erop dat W.i.M en Lead de allerbeste spullen uitzoeken.
Voordeel t.o.v. huidig assortiment, d.w.z. items die je eens in de 5 jaren of zo koopt vb shirtjes en kabels, hebben schoonmaakmiddelen een hogere snelheid, dus regelmatigere inkomsten uit de shop voor DJR. En voor de members die niet speciaal naar geschikte middelen moeten zoeken voor hun dure investeringen.
De aanstekers moeten wel een hogere omzetsnelheid hebben dan de shirtjes, anders klopt mijn theorie niet over schonnmaakspullen.
DJR mini flashlight voor DJR members die on the road gaan om in low light / dark te koekeloeren naar je cd map of kabelaansluitingen. Idee kreeg ik van een Phil K filmpje op djsounds.
Tic Toc
User edit by Winston on 20-04-2009 @ 15:46:00 (57%)
Poster: ArCee Wat mij wel wat lijkt is een boxershort met penis uitbouw met opdruk Dj resource maar ja, sommige zullen niet verder komen als Dj..........
ArCee, waar denk je wel niet aan :p
Maar dustcovers en schoonmaakmiddelen is volgens mij geen slecht idee!
Ik vindt dit allemaal een super idee!! Vooral die schoonmaak middelen en zo want ik ben nog steeds aan het uit proberen wat nou het beste spul is. Ook voel ik zeker wel wat voor stickers ik weet niet of dit lastig is om in de store te zetten maar ik denk dat bijna iedereen hier wel dan een paar van wilt hebben zeker ik !! (voor op mijn kisten) En dit leverd natuurlijk aardig wat reclame op lijkt mij.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.863 days. Post CommentThat would be 195.4 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...