DJR webshop: Wat nog (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 31-07-2006 20:42
Omdat sommige mensen toch maar ideen beginnen te geven op het ander topic daarom deze dan maar....Wat vindt jij dat er nog moet komen bij de webshop??Misschien dat WIM en Lead hier kunnen over nadenken dan??
dj2dj.nl

What do you think about DJR webshop: Wat nog ??

Vote :   

ceesietopc    posted on 12-05-2008 14:49
Omdat djresource officieel een pioneer forum is. Als je zoiets wil maken als pioneer bedrijf zijnde, weet ik niet hoe open pioneer daarvoor staat. Ik denk dat alleen Lead hierover iets kan zetten.
En we willen juist een mooie, strakke chille agenda, geen gekleef meer :P
Xitrate    posted on 12-05-2008 14:57
Poster: ceesietopc
Omdat djresource officieel een pioneer forum is. Als je zoiets wil maken als pioneer bedrijf zijnde, weet ik niet hoe open pioneer daarvoor staat. Ik denk dat alleen Lead hierover iets kan zetten.
En we willen juist een mooie, strakke chille agenda, geen gekleef meer :P

Hoe kom je daar bij? Dat Lead toevallig bij Pioneer werkt wil niet zeggen dat dit een 'Pioneer' forum is. Als je een Pioneer-forum wil moet je naar http://forums.pioneerdj.com/eve gaan. Als dit een Pioneer forum was zou er denk ik geen gearbase zijn met cdspelers, mixers, headphones, etc. van alle merken, of nieuws dat alle merken aangaat. Om het nou alleen bij Pioneer te houden is dus onzin.
Illusion    posted on 12-05-2008 15:08
Omdat djresource officieel een pioneer forum is.

Waar haal jij dat weg? DjResouce is helemaal geen Pioneer forum. DjResouce is gewoon een forum waar deejays en allerlei andere mensen kunnen praten over verschillende en leuke onderwerpen etc. Pioneer wordt er natuurlijk wel bij betrokken.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
ceesietopc    posted on 12-05-2008 15:13
Oke..
Excuse moi. Dat wist ik niet. (Blunder Cry)
Weet ook niet hoe ik er bij kwam, waarschijnlijk ooit eens die conclusie getrokken door de pioneer forums hier.
Sorry Winking my eye
ArCee    posted on 28-08-2008 17:45
Kan er geen DJR kanlender komen? Ik wil er best op, hou me tijgert tanga aan Cool en me koptelefoon op Cool
Ywe    posted on 28-08-2008 18:04
Poster: ArCee
Kan er geen DJR kanlender komen? Ik wil er best op, hou me tijgert tanga aan Cool en me koptelefoon op Cool

Nou die krijgt bij mij dan ereplek!
MissSalem    posted on 28-08-2008 18:55
Dus... Het komt neer op:

- Stickers
- Slipmats
- Zweetbandjes
- Agenda
- Kalender
- Poster
- ...

Ik dacht ook aan handige cd wallets van UDG. Die kosten meestal een pak geld, maar ze zijn megahandig. Die die ik voor ogen heb bestaan uit plastieken mapjes die telkens 4 cd's kunnen opbergen, en ieder mapje kan je afzonderlijk uit de wallet nemen.
Misschien is dit laatste wel een beetje vergezocht, maar ik zou het graag willen hebben.

Ikzelf geef een sterke voorkeur aan die stickers, de slipmats, de agenda en de posters. Ik denk dat die niet te duur hoeven te zijn in aanmaak, maar wel origineel om huis te hebben. Happy, laughing
RiX    posted on 28-08-2008 19:09
stationsklok
Convert    posted on 28-08-2008 19:13
Wat MissSalem zegt zijn wel vette dingen zoals slipmats, kalender enz. Een patch ofzo voor op je tas is ook wel vet Winking my eye je ziet ze zo vaak met buttens op hun tas(leerlingen) of patches van guns n roses :P Of gewoon een PLATENTAS :D Maar dat is weer duur Winking my eye
Lead    posted on 28-08-2008 19:18
ENLARGE this productAh, je bedoelt van deze pagina dit product Winking my eye

Die is er al hoor...
Let the BASS be louder
Stefjuuh    posted on 28-08-2008 19:24
Ghehe, toevallig vandaag zoown tasje binnen (zonder DJR logo) Maar idd patches lijken me wel lache!
Boyd    posted on 28-08-2008 20:59
Ja ik wil nog steeds een agenda, met dj stuff erin.

Wat er te koop is staat me allemaal niet aan, de enige die ik chill vond was de dance4life agenda...
Dj_Fantasy    posted on 28-08-2008 21:08
Ik denk dat wij al mogen blij zijn met wat er is.
Ik weet nog dat wij als pro's hard hebben zitten praten over een shop enzo...

Het is niet moeilijk om iets te verkopen als 100 mensen het vragen, maar van die 100 mensen die erom zitten te vragen en zagen zijn er misschien maar 20 die het DAADWERKELIJK zullen kopen, en dat is altijd het jammere, want dan gooi je iets op de markt dat je na een tijdje zal moeten eraf halen, want niemand koopt het.
dj2dj.nl
RiX    posted on 29-08-2008 09:33
Poster: BoydGrift

Wat er te koop is staat me allemaal niet aan, de enige die ik chill vond was de dance4life agenda...

Laten we zeggen dat dat de leeftijd is Cool

Doe mij maar iets nuttigs of decoratiefs voor aan de muur ofzo
Roov    posted on 29-08-2008 13:53
Poster: BoydGrift

Ik heb Pioneer daar al over gemailt :P
Convert    posted on 29-08-2008 15:16
Poster: Lead
Ah, je bedoelt van deze pagina dit product Winking my eye

Die is er al hoor...

Ik zou zo'n tas wel graag willen voor als je paar plaatjes bijv. meeneemt maar ik bedoel echt grote tassen van met DJR ook in samenwerking met UDG Winking my eye
User edit by Convert on 29-08-2008 @ 15:32:07 (1%)
Mod edit by Lead on 30-08-2008 12:42 (1%)
RiX    posted on 29-08-2008 15:28
Poster: Convert

Ik zou zo'n das wel graag willen...

Cool Cool Cool Ik zou ook wel een DAS willen LOL
Convert    posted on 29-08-2008 15:31
sorry TAS!
RiX    posted on 29-08-2008 15:39
ahh, stiekem editen he lol
Xtremer    posted on 29-08-2008 15:40
Poster: FlippinDouble

Ik heb Pioneer daar al over gemailt :P

Als je Pioneer mailt kun je net zo goed Lead PM-en:P. Je krijgt toch antwoord van hem terug via Pioneer als het over DJ gaatCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Convert    posted on 29-08-2008 16:25
Poster: RiX
ahh, stiekem editen he lol

I'm Evil! Cool

Nou.... weer ontopic :P
Lead    posted on 29-08-2008 17:26
Omdat djresource officieel een pioneer forum is....

Confused Dit is NIET waar. DJR is een forum wat officieel nergens aan vast zit. Door mijn werk heb ik veel Pioneer invloeden maar het is zeker GEEN Pioneer only forum! Ik zal niet ontkennen dat Pioneer veel terug te vinden is, maar Pioneer heeft 0.00000000% inspraak in wat er op de site staat, komt etc....

Poster: Convert
Ik zou zo'n tas wel graag willen voor als je paar plaatjes bijv. meeneemt maar ik bedoel echt grote tassen van met DJR ook in samenwerking met UDG Winking my eye

Dus er is een tas maar die is niet groot genoeg ??

Nieuwtje: op bestelling kunnen we alle UDG tassen leveren met DJR logo erop...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 29-08-2008 17:28 (100%)
Convert    posted on 29-08-2008 17:53
Moet je dat dan bestellen bij DJR of bij UDG, ik bedoel er kunnen 35 stuks in Lead en ik heb nu 2 tassen van 90 stuks. op gegeven moment zijn die zo vol en ik moet eerlijk zijn platen tassen zijn ook niet altijd de goedkoopste Winking my eye
Twello    posted on 29-08-2008 18:20
een DJR poster voor op de muur zou leuk zijn denk ik!
Xtremer    posted on 29-08-2008 18:25
Slappa of UDG CD mappen met het DJR logo eropWinking my eye. Weet niet of deze er al zijn, maar zou wel vet zijn!
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

128 Users online: 12 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 69.987
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.361