DJR webshop: Wat nog (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 31-07-2006 20:42
Omdat sommige mensen toch maar ideen beginnen te geven op het ander topic daarom deze dan maar....Wat vindt jij dat er nog moet komen bij de webshop??Misschien dat WIM en Lead hier kunnen over nadenken dan??
dj2dj.nl

What do you think about DJR webshop: Wat nog ??

Vote :   

Jorrit    posted on 31-07-2006 23:13
Poster: _Ivan_
Ja man! Dat word echt een knaller! Alleen nu nog wat komt er op het bandje te staan

Ehm... eh.... Wat dacht je van DJResource.eu ?
_Ivan_    posted on 31-07-2006 23:14
Hmm.... op zich geen gek idee..... heeft DJ Resource eigenlijk een slogan
Wat voor kleur maak je het bandje?
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 31-07-2006 @ 23:14:59 (46%)
Dj_Fantasy    posted on 31-07-2006 23:15
Geachte heren en dames,
Bij deze wil ik u mededelen dat ik dacht dat de heer Lead deze al eens heeft gedragen. Mocht ik mij vergissen, mijn oprechte excuses dan. Het waren oftewel bandjes van Pioneer of van Djresource.eu.

Met vriendelijke groeten
Dj Fantasy
dj2dj.nl
Jorrit    posted on 31-07-2006 23:16
Poster: fantasy164
Geachte heren en dames,
Bij deze wil ik u mededelen dat ik dacht dat de heer Lead deze al eens heeft gedragen. Mocht ik mij vergissen, mijn oprechte excuses dan. Het waren oftewel bandjes van Pioneer of van Djresource.eu.

Met vriendelijke groeten
Dj Fantasy

Haha, maak het niet te gek fantasy Winking my eye
Klopt wat je zegt, er lopen mensen rond met een pioneer-rood pioneer bandje!
Die van DJResource bestaat (nog) niet, maar ik denk dat Lead er wel voor te porren is Winking my eye
_Ivan_    posted on 31-07-2006 23:16
Het waren volgens mij bandjes van pioneer.... btw die kleur rood stond wel goed vond ik.
Deze bandjes moeten dan wel van dezelfde kwaliteit zijn als de bandjes van livestrong. Ik heb namelijk al bandjes gehad die binnen een maand kapot zijn.
En zo ja als de bandjes er komen wat worden de kosten
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 31-07-2006 @ 23:17:54 (100%)
Lead    posted on 01-08-2006 11:31
Voor die bandjes heb je verschillende leveranciers. De rode Pioneer bandjes zijn inderdaad degene die ik ook draag.... Ik weet waar die gemaakt worden, maar je moet ze maken met 1.000 tegelijk... en dat zijn er wel heel veel...

Maar het idee is goed Winking my eye
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 01-08-2006 11:58
Poster: Lead
Voor die bandjes heb je verschillende leveranciers. De rode Pioneer bandjes zijn inderdaad degene die ik ook draag.... Ik weet waar die gemaakt worden, maar je moet ze maken met 1.000 tegelijk... en dat zijn er wel heel veel...

Maar het idee is goed Winking my eye

Hmm, das iets teveel van het goede, als zouden het wel goeie promotie artikelen zijnWinking my eye
Weet je iets over zweetbandjes, kan dat wel in kleinere oplagen?
Dj_Fantasy    posted on 01-08-2006 12:04
Ja ok, promotie artikelen, maar waar zou jij deze dan eventueel uitdelen Jorrit?? Op een beurs of dergelijke? Zouden die zweetbandjes en die livestrong-bandjes niet iets te veel zijn? Zouden we niet beter dan gewoon 1 van deze 2 kiezen?
dj2dj.nl
Jorrit    posted on 01-08-2006 12:07
Poster: fantasy164
Ja ok, promotie artikelen, maar waar zou jij deze dan eventueel uitdelen Jorrit?? Op een beurs of dergelijke? Zouden die zweetbandjes en die livestrong-bandjes niet iets te veel zijn? Zouden we niet beter dan gewoon 1 van deze 2 kiezen?

Overal waar DJ's te vinden zijn natuurlijk! Maar dit kan toch niet waar gemaakt worden, ik zeg ook: "zouden goeie promotie artikelen zijn"
Lukaz    posted on 01-08-2006 12:33
Poster: _Ivan_
heeft DJ Resource eigenlijk een slogan

gewoon rood en/of blauw, wit (de meest opvallende kleuren boven aan de site)

en dan Dj Resource.eu en aan de andere kant: Your Add Here..

das toch een beetje de slogan of niet? zag ik ook ergens op een Banner staan
Jorrit    posted on 01-08-2006 15:57
Poster: Luka_Z

gewoon rood en/of blauw, wit (de meest opvallende kleuren boven aan de site)

en dan Dj Resource.eu en aan de andere kant: Your Add Here..

das toch een beetje de slogan of niet? zag ik ook ergens op een Banner staan

Hahahahahahaha, die is goed! :D
Your add here betekent: 'jou advertentie hier?', is dus reclame voor de reclame plekken binnen DJResource. Geen slogan dus Winking my eye
Mod edit by Jorrit on 01-08-2006 15:57 (1%)
the-melody    posted on 01-08-2006 16:36
Misschien ook met verloop van tijd een soort actie...? BV: bestellingen boven de 60euro gratis stickers ofzo.
W.i.M    posted on 02-08-2006 00:01
Poster: Jorrit

Your add here betekent: 'jou advertentie hier?', is dus reclame voor de reclame plekken binnen DJResource. Geen slogan dus Winking my eye

lol
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
robbert    posted on 02-08-2006 00:10
Poster: the-melody
Misschien ook met verloop van tijd een soort actie...? BV: bestellingen boven de 60euro gratis stickers ofzo.

Het is allemaal wel leuk enzo, maar ik denk dat we reeel moeten blijven. De shop zal niet door duizende mensen bezocht gaan worden en het moet dus allemaal simpel blijven.
Dj_Fantasy    posted on 02-08-2006 10:00
Even offtopic. Hoe zal de betaling verlopen? Kan deze indien gewenst dan ook bij aflevering worden betaald of via bankrekening of dergelijke?
Ik geloof ook niet dat onze leden uit Engeland, Peru of America ook een pet of iets dergelijks gaan kopen hoor!
dj2dj.nl
_Ivan_    posted on 02-08-2006 12:23
Ik denk dat je meerdere mogelijkheden hebt :

Onder rembours verzenden
Vantevoren betalen (ideal etc.)

Mijn voorkeur gaat uit naar vantevoren betalenWinking my eye

Feel&.Celebrate.Life!
Lukaz    posted on 02-08-2006 19:38
Poster: Jorrit

Poster: Luka_Z
...s
misschien ook niet ik ben niet voor niets blijven zitten..

My Bad :P

[Edit: Ik dacht van Add -> toevoegen..  Dus ik dacht dat iets betekende van 'Heb jij hier al een account'.. 
User edit by Lukaz on 02-08-2006 @ 19:45:46 (39%)
Lead    posted on 02-08-2006 20:16
Op dit moment kun je vooruit betalen dmv overschrijving (bank/giro/internationaal) en Paypal.

Je kunt ook (in Nederland) onder rembours betalen, kost behalve de normale verzendkosten nog 5 euro extra. Dit is een dure methode van verzenden.

De spullen worden natuurlijk aangetekend verzonden (TPG/TNT), als er niemand thuis is komen ze nog 1 keer langs en anders ligt er een briefje in je brievenbus waar je het kan ophalen (postkantoor in de buurt).
Let the BASS be louder
Dj_Fantasy    posted on 18-08-2006 16:12
Wat vinden jullie trouwens van half open petten?? met het DJR-logo erop?
dj2dj.nl
the-melody    posted on 18-08-2006 17:05
Das meer iets toeristisch achtig:p
Dj_Fantasy    posted on 18-08-2006 17:09
Nou, ik draag vaak liever halve petten dan zo een normale hoorWinking my eye Ik weet het niet ik zeg het maar hoorHappy, laughing de admins beslissen dit..
dj2dj.nl
Nvie    posted on 19-08-2006 00:12
Poster: Dj_Fantasy
Nou, ik draag vaak liever halve petten dan zo een normale hoorWinking my eye Ik weet het niet ik zeg het maar hoorHappy, laughing de admins beslissen dit..

Nou, dan ben jij de enige denk ik... de enige waar je die dingen nog verkoopt is op de tennisclub
Jorrit    posted on 19-08-2006 00:18
Poster: Nvie

Nou, dan ben jij de enige denk ik... de enige waar je die dingen nog verkoopt is op de tennisclub

DJR tennisballen?

Nee doe mij maar stickers en slipmats!
Lukaz    posted on 19-08-2006 21:29
Hoe staat de Shop er eigenlijk voor??
Loopt het een beetje?
Camino    posted on 20-08-2006 01:55
De twee dingen dat ik tekort kom in de shop zijn stickers en slipmats. Ik denk vooral dat deze twee echt goed zouden verkopen; stickers omdat ze niet veel kosten en slipmats omdat elke dj er wel nodig heeft en er ook heel wat mensen zijn die er verzamelen.... In de plaats van gigbags te maken zou ik eerder iets van Patches proberen te vinden met het logo. Van die dingen dat je op kleren (en dus ook op platentassen vermoed ik) kan strijken, waardoor dat iedereen ze gewoon op hun eigen tassen kunnen plakken....

129 Users online: 12 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 70.008
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.382