Poster: _Ivan_
Ja man! Dat word echt een knaller! Alleen nu nog wat komt er op het bandje te staan
Poster: fantasy164
Geachte heren en dames,
Bij deze wil ik u mededelen dat ik dacht dat de heer Lead deze al eens heeft gedragen. Mocht ik mij vergissen, mijn oprechte excuses dan. Het waren oftewel bandjes van Pioneer of van Djresource.eu.
Met vriendelijke groeten
Dj Fantasy
Poster: Lead
Voor die bandjes heb je verschillende leveranciers. De rode Pioneer bandjes zijn inderdaad degene die ik ook draag.... Ik weet waar die gemaakt worden, maar je moet ze maken met 1.000 tegelijk... en dat zijn er wel heel veel...
Maar het idee is goed
Poster: fantasy164
Ja ok, promotie artikelen, maar waar zou jij deze dan eventueel uitdelen Jorrit?? Op een beurs of dergelijke? Zouden die zweetbandjes en die livestrong-bandjes niet iets te veel zijn? Zouden we niet beter dan gewoon 1 van deze 2 kiezen?
Poster: _Ivan_heeft DJ Resource eigenlijk een slogan
Poster: Luka_Z
gewoon rood en/of blauw, wit (de meest opvallende kleuren boven aan de site)
en dan Dj Resource.eu en aan de andere kant: Your Add Here..
das toch een beetje de slogan of niet? zag ik ook ergens op een Banner staan
Poster: Jorrit
Hahahahahahaha, die is goed! :D
Your add here betekent: 'jou advertentie hier?', is dus reclame voor de reclame plekken binnen DJResource. Geen slogan dus
Poster: the-melody
Misschien ook met verloop van tijd een soort actie...? BV: bestellingen boven de 60euro gratis stickers ofzo.
Poster: Jorrit
Hahahahahahaha, die is goed! :D
Your add here betekent: 'jou advertentie hier?', is dus reclame voor de reclame plekken binnen DJResource. Geen slogan dus
Poster: Luka_Z
...s
misschien ook niet ik ben niet voor niets blijven zitten..
Poster: Dj_Fantasy
Nou, ik draag vaak liever halve petten dan zo een normale hoorIk weet het niet ik zeg het maar hoor
de admins beslissen dit..
Poster: Nvie
Nou, dan ben jij de enige denk ik... de enige waar je die dingen nog verkoopt is op de tennisclub