Poster: _Ivan_Hoe ik erover denk :
Een (UDG) tas voor vinyl met djresource opdruk
Een DJ Resource Slipmat met logo
Die UDG tas ging toch niet ofzo dacht ik,... en die Slipmats zijn ze aan het zoeken voor te drukken in beperkte oplagen zei lead toch in de week
Poster: T4Twisterdoe je dat nu om me te pesten ofzo?
misschien dat miss-keshia dr eentje wil? enanders koop ik er wel eentje om aan mn muur op te hangen:P.
maar misscheien stickers? ik denk dat die toch behoorlijk zullen verkopen. om bijvoorbeeld op je technics te plakken
Poster: T4Twister
misschien een string met djresource opdruk?:P
Poster: T4Twister
enanders koop ik er wel eentje om aan mn muur op te hangen:P.
Poster: _Ivan_Ik denk dat het wel een verschil is een meeting of goodies voor resource
Poster: Jorrit
Stickers Stickers en nog eens Stickers, en veel ervan, in alle soorten en maten in elke kleur van de regenboog. Ideaal als promotie op CD/Platen-koffers of op iets anders waar het aan blijft hangen (Lantaarnpalen, bakfietsen, je voorhoofd, een skippybal, je telefoon, een prikboor, op iemand anders rug, ...)
Een thee-doek om je gear me af te dekken met het DJR logo zou ik ook geweldig vinden.
Een banner-achtig ding ter decoratie zou ook leuk zijn...
Maar goed, allemaal reuze ambitieuze plannen, nu het geld nog mensen. De donate knop zit onder het members online lijstje! (Kleine hint hier en daar, misschien helpt het!)
Poster: W.i.M
Deze staat al in de planning al is het al om wat voor de vrouwen aan te kunnen bieden
Poster: djprozei
en mischien van die zweetbandjes of silicone bandjes.