Wat zijn jullie favorite TRANCE DJ`S (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RenéKuppens    posted on 31-07-2006 19:09
Hoi mijn vraag is wat zijn jullie 'FAVO TRANCE DJ'

Ik heb 20 Trance Dj`s in de poll gezet van wie ik denk dat ze veel kans maken
maar je kunt natuurlijk altijd een andere naam op geven:D

ik hoop dat we zo tot een soort van ranglijst kunnen komen op het gebied van TRANCE DJ`S

Ik ga in iedergeval voor ARMIN VAN BUUREN stemmen ik vind hem op dit moment boven allen 'Trance Dj`s' uitsteken:DHappy, laughing
Mod edit by W.i.M on 12-08-2006 20:22 (1%)

What do you think about Wat zijn jullie favorite TRANCE DJ`S ??

Vote :   
RenéKuppens    posted on 11-08-2006 16:43
Poster: _Ivan_
ik denk 1 armin 2 Tiesto (al hoop ik natuurlijk 1:P) en 3 paul van dijk...

zo denk ik t ook :D ik  hoop het zelfs:P
gethigh    posted on 11-08-2006 20:17
sander kleinenberg is al meermaals verkozen tot beste nieuwkomer en opkomend talent, oppassen geblazen dus, armin van buuren daarentegen is al een hele tijd bezig heeft al onnoemelijk veel dingen uitgebracht, mss daarom dat hij verkozen gaat worden, maar hij heeft er wel veel voor moeten doen vindt ik dan
RenéKuppens    posted on 12-08-2006 10:29
Poster: gethigh
sander kleinenberg is al meermaals verkozen tot beste nieuwkomer en opkomend talent, oppassen geblazen dus, armin van buuren daarentegen is al een hele tijd bezig heeft al onnoemelijk veel dingen uitgebracht, mss daarom dat hij verkozen gaat worden, maar hij heeft er wel veel voor moeten doen vindt ik dan

Ja klopt hij doet er heel veel voor daarom gun ik het hem ook :P

hij zegt zelf ik vlieg meer uur perdag dan dat ik oud ben :P
Tim1978    posted on 19-08-2006 12:44
De set van Sander Kleinenberg op Sensation White was niet verkeerd.

Persoonlijk heb ik Armin van Buuren op de absolute eerste plaats staan. Ik heb meer met de platenkeus van Armin dan met de platenkeus van Tiësto. Dat komt dan ook weer terug op de verzalaars van beiden. ASOT vind ik beter dan ISOS.

Armin Only in Ahoy was top...

Gelukkig is het zo dat smaken verschillen, anders werd het saai.
Ik ben echter wel benieuwd of Armin Tiësto voorbij gaat in de DJ-mag top 100.
RenéKuppens    posted on 27-08-2006 12:37
Poster: Tim1978
De set van Sander Kleinenberg op Sensation White was niet verkeerd.

Persoonlijk heb ik Armin van Buuren op de absolute eerste plaats staan. Ik heb meer met de platenkeus van Armin dan met de platenkeus van Tiësto. Dat komt dan ook weer terug op de verzalaars van beiden. ASOT vind ik beter dan ISOS.

Armin Only in Ahoy was top...

Gelukkig is het zo dat smaken verschillen, anders werd het saai.
Ik ben echter wel benieuwd of Armin Tiësto voorbij gaat in de DJ-mag top 100.

Ben jij op bij armin only in ahoy geweest of heb je net als mij de DVD:D ik vind het een heel geslaagde show verveeld nergens:D
gethigh    posted on 27-08-2006 14:08
damn wie stemt er nu op johan gielen, als dj stelt die toch niet veel voor
Thomz    posted on 27-08-2006 14:18
Begrijp eigenlijk niet hoe Marcel Woods zoveel stemmen kan halen. Dat deze nog boven Sander Kleinenberg en Marco V wordt geplaatst is niet te verstaan
gethigh    posted on 27-08-2006 16:34
Poster: Thomz
Begrijp eigenlijk niet hoe Marcel Woods zoveel stemmen kan halen. Dat deze nog boven Sander Kleinenberg en Marco V wordt geplaatst is niet te verstaan

iedereen is hier ook precies weg van zen trackje advanced ofziets, vindt dit ook niet slecht, maar voor de rest heeft hij niet veel denderends gemaakt

het gaat hier trouwens ook om dj skills en niet om produce skills of dat je zen nummers goed vindt of niet

ik vraag me trouwens ook af waarom de topicstarter bepaalde namen in hoofdletters heeft staan
User edit by gethigh on 27-08-2006 @ 16:35:05 (4%)
barthawk    posted on 27-08-2006 18:30
quote:
Poster: gethigh

iedereen is hier ook precies weg van zen trackje advanced ofziets, vindt dit ook niet slecht, maar voor de rest heeft hij niet veel denderends gemaakt

het gaat hier trouwens ook om dj skills en niet om produce skills of dat je zen nummers goed vindt of niet

ik vraag me trouwens ook af waarom de topicstarter bepaalde namen in hoofdletters heeft staan

idd....eigenlijk slaat deze poll helemaal nergens op....er zijn nog 80.000 andere trance DJ's/Producers die platen hebben gemaakt waar thijs alleen maar van kan dromen. Meeste mensen hier stemmen denk ik alleen maar op namen die ze kennen, Tiësto is is namelijk verreweg het bekendst dus dan staat hij hier op 1.....en als we het gaan hebben over dj skills, dan snap ik het al helemaal niet dat thijs bovenaan staat....misschien nog nooit een ISOS cd gehoord??
RenéKuppens    posted on 27-08-2006 18:30
Poster: Thomz

waarschijnlijk omdat deze al even geen grote hits meer hebben gehad en iedereen die op deze site komt kan op een poll stemmen en dan is de bekendste op dat moment vaak de eerste waar ze aan denken maar de mensen met verstand weten wel beter :D....
barthawk    posted on 27-08-2006 18:37
Poster: Dj-RK

waarschijnlijk omdat deze al even geen grote hits meer hebben gehad en iedereen die op deze site komt kan op een poll stemmen en dan is de bekendste op dat moment vaak de eerste waar ze aan denken maar de mensen met verstand weten wel beter :D....

helemaal mee eens!
Tim1978    posted on 29-08-2006 21:19
Poster: Dj-RK

Ben jij op bij armin only in ahoy geweest of heb je net als mij de DVD:D ik vind het een heel geslaagde show verveeld nergens:D

Ik ben in Ahoy geweest ... en de kaarten voor 11 november aanstaande zijn al binnen!

PS: de DVD heb ik ook, maar die haalt het niet bij het feestje.
RenéKuppens    posted on 30-08-2006 16:14
Poster: Tim1978

Ik ben in Ahoy geweest ... en de kaarten voor 11 november aanstaande zijn al binnen!

PS: de DVD heb ik ook, maar die haalt het niet bij het feestje.

Dat geloof ik graag ik ben nog te jong voor het feest en ga al los op zijn DVD dus laat staan in die hal:D:D:D ik ben zwaar jalours op je :P:P
RenéKuppens    posted on 02-09-2006 19:24
Mensen, hebben jullie allemaal weer gestemt op de de DJ MAG top 100

zo niet doe het zo snel als het kan want ook jou stem telt mee :D

User edit by RenéKuppens on 02-09-2006 @ 19:24:55 (3%)
ArCee    posted on 20-02-2007 19:39
Ik zie in de lijst waaruit we kunnen kiezen eigenlijk alleen "commerciel uitgemolken" namen staan. Voor mijn gevoel komt er een nieuwe lichting dj's aan die Trance weer een nieuwe impuls gaan geven. Dan denk ik b.v. aan Sean Tyas en Phynn. Ik vind het heerlijk om weer wat verversing te horen.  
MuffHouse    posted on 20-02-2007 20:05
Gabriel & Dresden die naar mijn mening overigens het beste album (bloom) ooit hebben gemixt!
MuffHouse    posted on 20-02-2007 20:07
Poster: djdinaio
Menno De Jong (GROTE JONGEN VOOR NU EN DE TOEKOMST! ZULLEN WE NOG VEEL VAN HOREN!)
/quote>

Dit ben ik helemaal met je eens!

Leoo    posted on 20-02-2007 20:15
marco V ftw mensen, zijn comi:nations was zeer sterk. Wie van jullie  heeft zijn sensation polen set gehoord.. lovely..
RenéKuppens    posted on 21-02-2007 14:37
Poster: Leoo
marco V ftw mensen, zijn comi:nations was zeer sterk. Wie van jullie  heeft zijn sensation polen set gehoord.. lovely..

Ik heb hem gehoord en voor de mensen die hem ook willen horen hij is gratis te luisteren op Dance-tunes podcast.. moet je wel even inloggen
RoyBeware    posted on 21-02-2007 22:13
Ik vind Armin van Buuren erg goed, maar ook 4 Strings en Maco V en Ferry Corsten

This is an old Topic

No new postings for 6.792 days.
 Post CommentThat would be 226.4 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

355 Users online: 46 Guests (309 Unknown)
Pages generated today : 6.160
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.658.172