nou hier is ie dan de 2e wedstrijd met google sketchup. dit keer is wat je moet ontwerpen een stuk moeilijker.
je moet dus het volgende doen: maak een dj kamer, niet te groot dus gewoon woonkamer formaat, zorg dat je kamer er zo mooi mogelijk uit ziet. natuurlijk moet er ook een mooie booth instaan zoals jij het wil. >>de gear hoef je niet zelf te maken maar je mag gewoon een bestaand plaatje gebruiken<< let op: voor deze wedstrijd is er veel langer de tijd. het is nu nog niet bekend tot wanneer de wedstrijd loopt. dat vertel ik pas als ik even bezig ben geweest zodat ik ongeveer weet in te schatten hoelang je ervoor nodig hebt.
What do you think about Google sketchup wedstrijd 2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
de wedstrijd is hierbij gestopt, wegens het feit dat er te weinig deelnemers zijn. je mag je 3d model hier wel posten om hm te laten zien.
This is an old Topic
No new postings for 6.971 days. Post CommentThat would be 232.4 months or a whopping 19.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.