Softwareprobleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twizz    posted on 26-07-2006 17:08
heej

als ik straks mijn eigen (produce)computer ga kopen dan wil ik daar natuurlijk ook legale software op hebben. nou heb ik op de familiecomputer de legale versie van fl studio 6(legaal verkregen) en hoe kan ik die dan op die andere computer zetten dat ik niet opnieuw hoef te betalen?

greetz T4Twister

ps misschien is het wel handig te vermelden hoe ik de volle versie verkregen heb.

ik had de demo gedownload(dus legaal) en na 3 x opstarten was het de hele versie. zonder iets illegaal te downloaden. tja toch belangrijk dat ik dit vertel denk ik, zo word het een heel ander verhaal.
User edit by Twizz on 26-07-2006 @ 17:15:52 (93%)

What do you think about Softwareprobleem ??

Vote :   

Lukaz    posted on 26-07-2006 17:47
hmm dit komt me dus helemaal niet bekend voor misschien een idee om ook op de andere computer die demo te instaleren en het zelfde truukje te proberen..
Twizz    posted on 26-07-2006 18:23
dat is het probleem;
ten
1ste. de bug zit er niet meer in en ten
2de, het is helemaal geen truukje.
Dirkvh    posted on 26-07-2006 18:51
De enige manier om deze software dan nog legaal te verkrijgen is dan toch kopen lijkt mij.
wlproductions    posted on 26-07-2006 18:52
anders kopieer je toch gewoon de complete software map, misschien iets omstreden maar werkt wel Happy, laughing
Lead    posted on 26-07-2006 20:03
Dit laatste werk lang niet altijd... Je vergeet dat er tijdens het installeren de nodige DLL files en register settings worden aangepast. Die krijg je niet als je alleen de Program files map copieerd.

Installeren vanaf de originele CD is de enigste manier om het in 1 keer goed te doen.
Let the BASS be louder
Twizz    posted on 27-07-2006 15:07
Poster: Lead
...

Installeren vanaf de originele CD is de enigste manier om het in 1 keer goed te doen.

die ik dus niet heb.

en voor andere gevallen, je hebt ook lang niet altijd een cd, je kunt namelijk ook de programma's legaal van de site downloaden ipv het te laten verzenden.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

186 Users online: 110 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 1.200
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.694.591