Hallo iedereen!
Mijn naam is Pijke, en ik ben een nieuweling op dit forum. Ik ben een zelflerende dj die voornamelijk house en techno draait.
Ik ben begonnen met dj'en in mijn tienerjaren, toen ik voor het eerst nummers van Daft Punk en The Prodigy hoorde. Ik wist meteen dat ik ook zo'n muziek wilde maken die mensen aan het dansen maakt.
Ik begon thuis te oefenen met dj-software. Uiteindelijk heb ik me platenspelers en een mixer aangeschaft en begon ik in lokale clubs en bars te draaien.
Ik hou ervan om met verschillende muziekstijlen te experimenteren en mijn eigen mixen te maken. Ik hou er ook van om op live-evenementen te draaien, waar ik contact kan maken met mijn publiek en een speciale sfeer kan creëren.
Ik hoop dat ik op dit forum veel kan leren over dj'en en andere muzikanten kan ontmoeten die mijn passie voor muziek delen.
Bedankt voor de aandacht!
Hey Pijke, welkom op DJResource
Prodigy en Daft Punk, ook mijn muziek. In die tijd heb ik alles van Prodigy op vinyl kunnen kopen en jaren gedraaid.
Tegenwoordig moet ik zeggen dat ik het liever digitaal draai, maar wel op de manier zoals ik het jaren geleden met vinyl het geleerd.
Als je 'analoog' kunt draaien kun je overweg met vrijwel ieder mix platform, als je alleen met een controller draait heb je moeite met de andere manieren gok ik. Je kunt altijd de tussenweg doen, dus met vinyl draaien middels tijdcode zodat je analoog je digitale muziek kunt gebruiken