Display issue
Mijn vraag
Na aankoop van de DJ set van Citronic:
Citronic cd6 ultima = Dj controller + dubbele cd 6 cd spelers.
Citronic SM FX500 ultima, 4 channel mengpaneel
Heb ik deze voornamelijk gebruikt met mijn laptop qua muziek draaien en af toe met cd's op de cd spelers. Althans van de twee spelers deed in het begin cd speler B(rechts) al moeilijk met het niet pakken van cd's (gewone originele óók niet). En A(linkse) de ene keer met horten en stoten en de andere keer perfect.
Tot op zekere dag (2 weken geleden) de cd spelers niet meer opende en de Dj controller met z'n twee (wel) verlichte lcd schermpjes een blanco display vertoonde....?!?
Nu ben ik vervolgens op zoek gegaan naar een of andere vermelding van evt service-desk en/of klantenservice telefoonnummer op internet maar dat bracht mij niet verder. Sterker nog de moed zakte verder in mijn schoenen na het lezen van allerlei faillissement en daarop volgende vage overnames, dat ik dacht laat ik t eerst toch maar weer eens proberen via een audio / dj -forum meer te weten te komen of wellicht zelfs een mogelijke, passende probleem-oplossing te krijgen of tegen te komen?!? Wie weet !? Ik ben ook in de handleiding op zoek gegaan naar enige aanwijzingen en/of vermelding van bijvoorbeeld een reset mogelijkheid. Maar ook dat bracht geen oplossing . Iemand enige info die wellicht van kleine dan wel grote of van enige waarde zou kunnen zijn...?!?
Bij voorbaat alvast enorme dank !!
Mengpaneel van de complete Citronic dj-set werkt prima display ook . Dus zoals eerder vermeld, alleen issue met unit waarin de twee cd-spelers zitten die opererend werkt in combinatie met de dj controller console (die met de jog-wheels)
Duplicated topic, I'll leave the English one open, I've placed my reply there aswell
https://www.djresource.eu/Forum/topic/39479/Citronic-sd6-dj-controller-console-displ-ligh/#last