Aangezien ik wil overstappen op een iets simpeler systeem wil ik mijn denon dns3000 players verkopen voor een totaal bedrag van 1000 euro mailen kan op rotterdam_finest_deejay@hotmail.com of via www.djdance.nl.nu .. of er is natuurlijk ook een mogelijkheid om ze te ruilen voor de pioneer cdj 800 of cdj 1000. groeten uit rotterdam
What do you think about [TK] 2x Denon DNS3000 Players ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja dit is een plaatje wat je van internet hebt gehaald, de meeste mensen vinden een foto van de cd-speler toch wel fijn. Een zelfgemaakte voor de duidelijkheid
THANK"S nou dit is hem dan de foto. werd er een beetje van . Maar het is me gelukt. Dus deze players heb ik te koop ik hoor het wel. Je zou me eventueel kunnen mailen op rotterdam_finest_deejay@hotmail.com of via www.djdance.nl.nu . Greetings to you all!!
ja maar ik heb geen webcam of digitale foto camera. ik kan er wel bij vertellen dat ze net een 8 maanden oud zijn, en dat ik er altijd een stofdoek over heen heb zitten en dat ze eigenlijk gewoon nog zo goed als nieuw zijn. en dat er nog garantie op zit. flippen dat ik geen digitale camera heb anders had ik gelijk meer opties om foto's van te maken zoals me dj booth en dergelijken.
okeee mensen nieuwe prijs 900 euro en ze zijn voor jou... nogmaals zo goed als nieuw omdat mij het niet echt lukt om de denon players onder controle te krijgen. Ik draai zelf in de out of time in rotterdam en daar staan de pioneer serrie cdj 800 en die moet ik zo snel mogelijk halen dus bij deze mijn nieuwe vraag prijs.. 900 euro
Geloof me, dit gaat je niet lukken met deze prijs. Ik heb laatst 2 denon 3000's verkocht met MOEITE. Ik vroeg er eerst ook 1000 voor maar dat gaat je lang zal ze leven niet!
En er is weinig vraag naar, want iedereen neemt pioneer.
Ja, maar een DN-S3000 heeft toch wel een pak meer te bieden dan een CDJ-200 hoor.. Ik ben al de trotse bezitter van DN-S3000's en ik kan alleen maar zeggen dat het topspelers zijn die wel wat kunnen hebben (worden ook veel on-the-road gebruikt).
EDIT: Sorry voor offtopic..
User edit by DJ_Inspiration on 06-09-2006 @ 00:09:44 (12%)
nogmmaals 400 euro per player in mijn minimale prijs .. dit is trouwens een recente foto eneneens te ruil voor de pioneer cdj 800 series....
User edit by djdance1977 on 06-09-2006 @ 22:29:38 (61%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community