[TK] Pioneer Slipmatten (setje van 2 stuks)  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Collin    posted on 25-07-2006 10:24
Hallo , Dj's

ik heb deze slipmatten van Pioneer een keer gewonnnen op Dj Resource

ik ben daar heel dankbaar voor geweest , maar ik ben al weer een tijdje terug na

de CD , en dus bied ik deze slipmatten waar voor veel mensen geintereseerd zijn

aan .. ik weet niet hoeveel ze waard zijn dus . Bieden maar..

ze zijn 4 of 5 keer gebruikt omdat ik er heel zuinig op ben !

Groeten ,DJ Collin Bosgraaf

What do you think about [TK] Pioneer Slipmatten (setje van 2 stuks) ??

Vote :   

Reemz    posted on 03-08-2006 11:31
@Collin:

Aangezien ik via PM niets meer verneem was ik al benieuwd of je al wat meer nieuws hebt m.b.t. de kosten e.d.

Dj_Fantasy    posted on 03-08-2006 12:35
Poster: Jorrit

Precies, ik vind lauws idee eigenlijk ook wel leuk, maar dan zou je verschillende contesten moeten houden voor verschillende stijlen, en dat is ook afhankelijk van meningen enzo... Confused

Jorrit hier op het forum zijn ook beginnende Dj's, die kunen natuurlijk ook niet direct een mix maken zo goed als lead ofzo!!
dj2dj.nl
LauW    posted on 03-08-2006 15:17
Tja dan kan je zoiezo geen contest doen want het is nou eenmaal een feit dat met alles altijd iemand beter is dan de ander. (ik bedoel hoe leg je dat uit :P)

Verschillende catergorien is niet nodig, gewoon zo organiseren zoals het op cc ook gaat. Daar wint ook de ene keer een trance mix dan weer house dan weer ditdatzuszo Happy, laughing

Gewoon mensen die mee willen doen een mix laten maken van maximaal 20minuten. Als iedereen elkaars mixen heeft ga je individueel (dus zonder overleg onder elkaar, dat beinvloed allemaal maar) punten geven, die punten maken een cijfer. Al deze cijfers bijelkaar maakt  1 iemand met het hoogste cijfer :] Maarjah ik weet niet of dat ook hier werkt :P
Vk5    posted on 03-08-2006 17:48
dj contestje vind ik wel leuk klinkenHappy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

352 Users online: 46 Guests (306 Unknown)
Pages generated today : 66.847
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.718.859