Hallo
ik heb een probleempje met rekordbox 2.0.3 ik heb namelijk een afspeellijst gemaakt met cuepoints erin, asl ik dan naar afspeellijsten ga en ze dan wil exporteren naar mijn usb krijg ik een voortgangsbalk. deze werkt ie ook netjes af maar als ik dan op mijn usb kijk of hem in de cdj stop zegt ie dat de usb leeg is, als ik dan nog een keer de afspeellijst exporteer staat er dat er al een afspeellijst bestaat met die naam of ik deze wil vervangen. en of ik nou ja of nee doe de usb stick blijft leeg... kan iemand mij de oplossing vertellen?
Kan aan verschillende dingen liggen, waarom upgrade je niet naar een meer recente versie van rekordbox. V2 is al heel erg oud en mist vele upgrades, vraag me ook af of het slim is zulke oude software vandaag nog te gebruiken.
Maar evengoed zou de basis nog steeds moeten werken. Kijk even of je geen ontbrekende nummbers in je collectie hebt (deze worden niet geexporteerd want rekordbox kan ze niet vinden) en op wat voor manier je de USB hebt geformateerd. Ook zou het kunnen dat niet-UTF-8 karakters in de tags of in de bestandsnamen problemen kunnen geven.