is er voor de cdj 200 een wall bracket (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmamo    posted on 24-07-2006 13:47
lijkt met wel een duidelijke vraag.

ik zoek dus een wall bracket voor mijn cdj 200, en kan het niet echt op internet vinden en heb al erg goed gezocht, maar mischien dat er mensen zijn die hier een oplossing voor hebben gevonden.

www.moonentertainment.nl

What do you think about is er voor de cdj 200 een wall bracket ??

Vote :   

Greenfielt    posted on 24-07-2006 13:51
De plaatjes doen het even niet, het is ook een dure oplossing, maar het is in ieder geval iets Winking my eye Link
User edit by Greenfielt on 24-07-2006 @ 13:52:05 (40%)
the-melody    posted on 24-07-2006 13:52
past geen cdj200 op...Winking my eye Enkel cdj1000, 800, dvj en efx500/1000
User edit by the-melody on 24-07-2006 @ 13:53:05 (100%)
Greenfielt    posted on 24-07-2006 14:30
Maar in de reply's: For 2x CDJ-100s (about the same size as CDJ-200) I've seen some smart creations that people have made themselves. Besides the mentioned models above there is also a bracket for 2x CDJ-500s. The CDJ-500s are discontinued but there are still brackters available.
djmamo    posted on 24-07-2006 14:38
Poster: Greenfielt
Maar in de reply's: For 2x CDJ-100s (about the same size as CDJ-200) I've seen some smart creations that people have made themselves. Besides the mentioned models above there is also a bracket for 2x CDJ-500s. The CDJ-500s are discontinued but there are still brackters available.

hee dit is een n3ederlandse topic

en graag wat voorbeelden dan
www.moonentertainment.nl
Dirkvh    posted on 24-07-2006 14:46
Misschien heb ik niet helemaal goed begrepen wat nou wall bracket is maar bedoel je dit?

djmamo    posted on 24-07-2006 14:48
kijk daar heb ik iets aan dat lijktr er wel op een wall bracket is een muur bevestigings systeem. en dit is voor op een tafel maar is wel een goeie
www.moonentertainment.nl
Dirkvh    posted on 24-07-2006 14:50
Hij is eigenlijk voor een oem cd-speler maar misschien pas de cdj 200 dan ook.

Hij is te koop bij skytronic (of mag ik dat niet zegge)

djmamo    posted on 24-07-2006 14:51
kun je via pm een bericht sturen met de link
www.moonentertainment.nl
Dirkvh    posted on 24-07-2006 14:54
check pm
soundcollector    posted on 24-07-2006 16:19
ik vind het behoorlijk dom om een te kopen, het is veel te duur, kheb er zelf een gemaakt tien keer beter koop en het ziet er mooi uit vindk mja
RenéKuppens    posted on 24-07-2006 16:30
Je kunt er ook een zelf maken:D of kijken in winkels meschien zijn er dingen die passen:D
djmamo    posted on 24-07-2006 20:00
Poster: soundcollector
ik vind het behoorlijk dom om een te kopen, het is veel te duur, kheb er zelf een gemaakt tien keer beter koop en het ziet er mooi uit vindk mja

laat dan eens zien wat je gemaakt hebt daar heb ik meer aan.

heb ook gezien dat jij een zo mooie super booth hebt (niet dus) en jouw oplossing lijkt mij niet practiesch.

het lijk me niet stevig en makkelijk in gebruik, en ik heb gewoon geld genoeg om een echte bracket te kopen, ook omdat het goed moet zijn omdat het boven mijn gear komt te hangen, en ik dus niet wil dat het v alt.
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 24-07-2006 @ 20:14:35 (100%)
the-melody    posted on 24-07-2006 20:27
mss is dit iets voor jou? Dit is de Sefour X30 CD Speler Bracket, en volgens bax zou er een cdj200 op moeten passenWinking my eye Check je pmHappy, laughing
User edit by the-melody on 24-07-2006 @ 20:30:52 (94%)
djdonron    posted on 24-07-2006 21:10
spacetek heeft wallbrackets je vind ze bij mijn huisje
djmamo    posted on 24-07-2006 21:50
Poster: djdonron

das allemaal wel fijn maar als je ff een link stuurt of zo dan
www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 24-07-2006 22:58
A: Hij schrijft al waar je de link kunt vinden
B: Daar is dat trouwens niet voor gemaakt
Let the BASS be louder
soundcollector    posted on 24-07-2006 23:27
Poster: djmamo

laat dan eens zien wat je gemaakt hebt daar heb ik meer aan.

heb ook gezien dat jij een zo mooie super booth hebt (niet dus) en jouw oplossing lijkt mij niet practiesch.

het lijk me niet stevig en makkelijk in gebruik, en ik heb gewoon geld genoeg om een echte bracket te kopen, ook omdat het goed moet zijn omdat het boven mijn gear komt te hangen, en ik dus niet wil dat het v alt.

sorry dat ik het zeg maar ik vind dat je niet zo arrogant moet doen, die staander staat in men booth dus ge kunt em zien, en ik heb nooit gezegd dat ik een oo zo mooie super booth heb dus moet ge echt nie gaan zeveren he, die booth is goed genoeg voor mij en dan nog wa maakt da uit als da chiq is beter dat em gemakkelijk draait en handig is dan dat em ter schoon uit ziet,da is echt het laatste wat mij boeit,

dat gij da nievind is mijn probleem nie en da ding da is sterk genoeg voor mis 20 kg te dragen waarom moet ik da super stevig maken voor 100 kg ofwa, om echt zeker te zijn: beetje belachelijk, en voor mij is da praktisch, ge hangt da ding op de hoogte die ge wilt

en als ge het dan wilt verplaatsen maak dan zelf iets praktisch mja, ik ben toch lomp en heb een lelijke booth dus waarom zou ge advies van mij aannemen

ik probeer alleen ma te helpe, als ge da liever nie hebt open dan geen topic he
User edit by soundcollector on 24-07-2006 @ 23:28:02 (6%)
gethigh    posted on 24-07-2006 23:52
jah idd, je mag dan wel trots zijn op jouw meesterlijke creatie mamo, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat je jan en alleman moet gaan uitmaken omdat jij vindt dat hun booth er net ietsje minder goed uitziet als die van jou
Reind    posted on 25-07-2006 00:23
Poster: Dirkvh
Hij is eigenlijk voor een oem cd-speler maar misschien pas de cdj 200 dan ook.

Hij is te koop bij skytronic (of mag ik dat niet zegge)

De CDJ200 heeft hetzelfde formaat, past prima.

Overigens is een hele cheap ass oplossing een TV steun. Ik heb er ook 2 hangen. 1 voor de laptop en 1 voor de DN-S1000 en dat bevalt me prima.
Je moet met een hamel even het één en ander bij beuken om het zo strak in elkaar te krijgen dat het allemaal niet meer zo makkelijk weg draait e.d maar werkt verder prima.

En het ziet er nog redelijk netjes uit ook,

Overigens staat daar de C.304 op de tv steun..... een CDJ800 past dus ook nog net op zo'n ding.
User edit by Reind on 25-07-2006 @ 00:23:52 (10%)
djmamo    posted on 25-07-2006 09:14
Poster: soundcollector

sorry dat ik het zeg maar ik vind dat je niet zo arrogant moet doen, die staander staat in men booth dus ge kunt em zien, en ik heb nooit gezegd dat ik een oo zo mooie super booth heb dus moet ge echt nie gaan zeveren he, die booth is goed genoeg voor mij en dan nog wa maakt da uit als da chiq is beter dat em gemakkelijk draait en handig is dan dat em ter schoon uit ziet,da is echt het laatste wat mij boeit,

dat gij da nievind is mijn probleem nie en da ding da is sterk genoeg voor mis 20 kg te dragen waarom moet ik da super stevig maken voor 100 kg ofwa, om echt zeker te zijn: beetje belachelijk, en voor mij is da praktisch, ge hangt da ding op de hoogte die ge wilt

en als ge het dan wilt verplaatsen maak dan zelf iets praktisch mja, ik ben toch lomp en heb een lelijke booth dus waarom zou ge advies van mij aannemen

ik probeer alleen ma te helpe, als ge da liever nie hebt open dan geen topic he

net als meerdere van jouw soort lezen ze niet waar het topic over gaat, en dat heb jij ook niet gedaan.

ik vraag of er wall brackets voor de cdj 200 zijn, thats it.
en dat er dan mensen zijn die dan gaan zeggen dat ze er zelf een gemaakt hebben heb ik niet z'n boodschap aan.

Poster: gethigh
jah idd, je mag dan wel trots zijn op jouw meesterlijke creatie mamo, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat je jan en alleman moet gaan uitmaken omdat jij vindt dat hun booth er net ietsje minder goed uitziet als die van jou

en hetzelfde geld voor jouw, je moet lezen waar het over gaat.

en ja ik heb gewoon een erg mooie booth
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 25-07-2006 @ 09:15:43 (31%)
Jorrit    posted on 25-07-2006 11:42

net als meerdere van jouw soort lezen ze niet waar het topic over gaat, en dat heb jij ook niet gedaan.

en hetzelfde geld voor jouw, je moet lezen waar het over gaat.

Mamo, beiden members proberen je hier te helpen, en lazen je probleem: een goeie ophanging voor je CDJ. Beide members deden dus hun best om je te helpen, en dat hun oplossing jou niet ideaal lijkt konden hun niet ruiken! Een beetje dankbaarheid zou wel op z'n plaats zijn.

Nog een keer zo'n flame naar mede members en het topic zit dicht.
Maartenb    posted on 25-07-2006 11:50
Nou nou, al dat negatieve.. je hoeft niet overal negatief op te reageren. We kunnen ook gaan zeuren over bijv. spellingsfouten die in je posts te vinden zijn maar daar schieten we ook niets mee op. The point is.. er zijn hier mensen die je graag willen helpen en daar moeite voor over hebben en als ze alleen maar negatieve reacties daarop ontvangen zullen er steeds minder mensen zijn die op je vraag gaan reageren.

Enfin, ontopic:  Er zijn een paar mensen die shops kenden waar je zo'n bracket kon kopen dus ik zou zeggen spreek die mensen via pm of e-mail aan en je hebt je oplossing. Dan kan dit topic toch mooi dicht?

Edit: oeps net te laat gepost zie ik net Happy, laughing
User edit by Maartenb on 25-07-2006 @ 11:51:58 (7%)
W.i.M    posted on 25-07-2006 12:23
mededeling : Links via PM of via het forum die verwijzen naar webshops zijn hier niet toegestaan. De enige links naar webshops zijn hier toegestaan middels een banner.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
djmamo    posted on 25-07-2006 12:27
niet om het 1 of andere, diemense waar ik negatief op reageer helpen niet want ik zoek een cdj 200 wall bracket en enige hulp komt dan van soundcollector, maar ik zoek een wall bracket geen plank voor aan de muur.

gethigh daar integen is duidelijk op een confrontatie uit en dit is niet de eerste keer dat hij een zinloze post doet en ik vind dat daar natuurlijk wel wat van gezegd mag worden.

en jorrit het gaat niet over een goede ophanging van mijn cdj het gaat over een wall bracket en dat is toch een duidelijke specifieke vraag: een wall bracket (nogmaals: geen plank)

weet ook dat het goed bedoel is van sommige (gethigh uitgezonderd) maar als ze bijvoorbeeld een post doen is het ook mischien wel makkelijk als ze er dan mischien een foto bij posten zodat deze topic ook later voor andere gebruikt kan worden als na slagwerk.

dus als iemand anders over 2 maanden een WALL BRACKET zoekt en hij naar search gaat dan kan hij meteen in dit topic zien waar het over gaat met foto's.

en persoonlijk zou ik dit ook wel waarderen bij andere topics die gear gerelateerd zijn. maar dit word ook wel volop gedaan maar nog niet overal.

en daar zit dan mijn negativiteit in omdat ik graag dieper op sommige dingen in wil gaan en andere niet en maar 1 regel posten van

zet er dan ff een voorbeeld foto bij.

en @ maartenb: ik ben dislecties en ik ben heel erg slecht in gramatica. maar dat wil mij niet weerhouden om mijn posts te maken en zodoende mensen te helpen, wat ik van andere niet kan zeggen (niet naar maartenb gericht)

www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 25-07-2006 13:00
Discussies over wat nou precies jou ideale oplossing is gaan nergens heen, het punt is dat je dankbaar moet zijn als iemand de moeite neemt om je te helpen, en hem niet af moet zeiken als het niet precies is wat je in gedachte had! Je bent gewaarschuwd, als je hulp van mede members niet kan waarderen zit er een slot op. Nu gaan we terug on topic, verdere vragen/opmerkingen graag PM'en naar een van de mods of admins.

246 Users online: 41 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 55.020
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.707.032