For 2x CDJ-100s (about the same size as CDJ-200) I've seen some smart creations that people have made themselves. Besides the mentioned models above there is also a bracket for 2x CDJ-500s. The CDJ-500s are discontinued but there are still brackters available.
Poster: Greenfielt
Maar in de reply's: For 2x CDJ-100s (about the same size as CDJ-200) I've seen some smart creations that people have made themselves. Besides the mentioned models above there is also a bracket for 2x CDJ-500s. The CDJ-500s are discontinued but there are still brackters available.
Poster: soundcollector
ik vind het behoorlijk dom om een te kopen, het is veel te duur, kheb er zelf een gemaakt tien keer beter koop en het ziet er mooi uit vindk mja
Poster: djdonron
spacetek heeft wallbrackets je vind ze bij mijn huisje
Poster: djmamo
laat dan eens zien wat je gemaakt hebt daar heb ik meer aan.
heb ook gezien dat jij een zo mooie super booth hebt (niet dus) en jouw oplossing lijkt mij niet practiesch.
het lijk me niet stevig en makkelijk in gebruik, en ik heb gewoon geld genoeg om een echte bracket te kopen, ook omdat het goed moet zijn omdat het boven mijn gear komt te hangen, en ik dus niet wil dat het v alt.
Poster: DirkvhHij is eigenlijk voor een oem cd-speler maar misschien pas de cdj 200 dan ook.Hij is te koop bij skytronic (of mag ik dat niet zegge)
Poster: soundcollector
sorry dat ik het zeg maar ik vind dat je niet zo arrogant moet doen, die staander staat in men booth dus ge kunt em zien, en ik heb nooit gezegd dat ik een oo zo mooie super booth heb dus moet ge echt nie gaan zeveren he, die booth is goed genoeg voor mij en dan nog wa maakt da uit als da chiq is beter dat em gemakkelijk draait en handig is dan dat em ter schoon uit ziet,da is echt het laatste wat mij boeit,
dat gij da nievind is mijn probleem nie en da ding da is sterk genoeg voor mis 20 kg te dragen waarom moet ik da super stevig maken voor 100 kg ofwa, om echt zeker te zijn: beetje belachelijk, en voor mij is da praktisch, ge hangt da ding op de hoogte die ge wilt
en als ge het dan wilt verplaatsen maak dan zelf iets praktisch mja, ik ben toch lomp en heb een lelijke booth dus waarom zou ge advies van mij aannemen
ik probeer alleen ma te helpe, als ge da liever nie hebt open dan geen topic he
Poster: gethigh
jah idd, je mag dan wel trots zijn op jouw meesterlijke creatie mamo, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat je jan en alleman moet gaan uitmaken omdat jij vindt dat hun booth er net ietsje minder goed uitziet als die van jou
net als meerdere van jouw soort lezen ze niet waar het topic over gaat, en dat heb jij ook niet gedaan.
en hetzelfde geld voor jouw, je moet lezen waar het over gaat.