Poster: Abc123Toch proberen, mixen lukt al redelyk aardig en ben zo jaloers op de andere hier met hun Pioneer, Technics, Allen & Heath, Ecler,... :p
Zelf al ga ik niet op feesten ofzo gaan draaien later, ik ga er toch veel geld insteken in my hobby :d
Je weet het maar nooit
Om op de ham vraag terug te komen...ik ben eind jaren 80 begonnen met draaien van hip-hop en R&B had 1x 3200 sl en 1x slQ3 (Technics) en een goedkope mixer waar ik zelf zo'n transformer schakelaar (line/phone knop) in hebt gemonteerd omdat de originele stuk ging.. hoop lol mee gehad.Een tijdje gestopt omdat de platen (toen) te duur werden..leek wel een verslaafde junk. sind een jaartje weer begonnen met jawel gelijk goed beginnen natuurlijk 2x CDJ-800 en 1x DJM-400.
Nu geen Hip-Hop/R&B meer maar Breakbeats..(Hip-Hop is niet meer wat het was vroeger toen had je PE, Ultramagnetic MC's, Big daddy Cane, Paris ed) Nu tegenwoordig heb je alleen maar van die 1 hit rappers ..met alleRespect.
Hit me whit music (Bob Marley)
Poster: Winston`
@Day-One: De oude RnB / hiphop vond ik ook boeiender. Al ken ik wel de artiesten die je noemde niet. Doe je ook aan scratching?
Poster: Winston
Jaaaaaa. Platen van RunDMC ken ik wel, echt super. Deed je ook bass music: 2LiveCrew, Poison Ivy etc.
Poster: WinstonTrouwens hield je van speed bubbling? Ik niet, heel even maar. Bubbling was wel mooi. Toen werd het dance hall en dat was relatief soft.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.