In de 1ste klas heb ik Jorrit leren kennen. Lekker verwarrend 2 jorrit's maargoed. Dat hoort er ook een beetje bij

Hij kwam met het idee om een drive in show te beginnen. Uiteindelijk ben ik afgehaakt en ben dus niet mee gaan doen aan alle DJ rommel (okee okee geen rommel

) Verder contact gehouden met Jorrit en af en toe bij hem thuis even wat gemixed en dergelijke. Daarna heb ik een jaar totaal niets aan dj'en gedaan, druk met examens, websites bouwen en ga zo maar door. Sinds het begin van dit nieuwe schooljaar (2006) ben ik me weer wat meer in de muziek gaan verdiepen en begon ik weer met Virtual DJ te klooien. (ja ik weet het, amateuristisch)
Na weer een tijdje gekloot te hebben ben ik weer eens langsgegaan bij Jorrit, daar hebben we toen sinds tijden weer een mixje opgenomen. Tsjah en dan kom je thuis en dan zie je virtual dj weer, nou dan begint een echt setje dus wel te kriebelen. Dus sinds ongeveer 3 weken heb ik nu me eigen dj setje (te zien @ gallery).
Dus Jorrit....als je dit leest: Bedankt dat je me hebt aangestoken met het DJ virus

:P