dus hij is onrealistisch? en de autoloop is beter? en het jogwheel van de mk1 is slecht?
Allemaal onzin, sorry dat ik het zeg. De scratch mode op de MK1 is gewoon goed. Als je iemand met een blindoek naast je zet, en je scratcht dan 2 dezelfde platen op een TT en een CDJ-800 MK1, dat het verschil nagenoeg miniem is.
De autoloop is op beiden goed genoeg, enige verschil is dat die van de MK2 uitgebreider is. Het jogwheel van de MK1 is ver van slecht, sterker nog, ik vind hem zo lekker dat als ik op een 1000 MK3 draai ik de jog adjust vaak helemaal naar links zet! Het jog wheel is dus niet slecht, maar voelt anders.
@ Luka_Z, Het jogwheel is niet anders kwa correctiegedrag, maar kwa feeling. Als je een MK2 wiel een kwartslag draait en een MK1 wiel een kwartslag draait (op dezelfde snelheid) heb je nog steeds hetzelfde resultaat.
Ik zou zeggen: weet je zeker dat je die paar honderd euro er extra voor over hebt. De CDJ-800 MK1 is al een geweldige speler, de MK2 doet daar gewoon nog een schepje boven op. En aangezien de MK1 tweede hands voor hele redelijke prijzen (zie ze rond 500 gaan) te vinden is, is het nog al een verschil in prijs.