CMX-5000 Probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

HouseArrest    posted on 22-07-2006 22:40
Ik ben net terug van vakantie en toen ik terug kwam ben ik natuurlijk gelijk weer gaan draaien. Maar toen ik mijn cmx-5000 aansloot en opstartte bleef hij maar op het display eject aan geven en zodra ik er een cd in deed speelde hij deze niet af, en bleven de eject lichtjes knipperen. Ook kan ik geen enkele knop op het control-panel aan klikken. (ze werken niet, ook de pitch-adjust niet, de lichtjes branden daarentegen wel).

Ik zou graag willen weten wat hier aan de hand is en hoe ik het misschien zou kunnen oplossen. Ik maak me namelijk best wel zorgen.

Bedankt alvast!

[edit: niet alleen hoodletters in de titel]
User edit by HouseArrest on 22-07-2006 @ 22:41:16 (7%)
Mod edit by Lead on 23-07-2006 00:33 (8%)

What do you think about CMX-5000 Probleem ??

Vote :   

Lukaz    posted on 22-07-2006 22:47
Ik heb hier geen ervaring mee behalve dat de pc soms begint te spacenHappy, laughing
maar ontopic misschien heb je de voeding er uit getikt gedeeltelijk..

Heb je hem alleen maar aangestoten, of is hij ook gevallen?
HouseArrest    posted on 22-07-2006 22:49
Nja het is geen 3 pins voeding, maar een vaste draad. Ik heb hem alleen maar aangesloten en is ook niet gevallen.

In ieder geval bedankt voor de reply Winking my eye
HouseArrest    posted on 22-07-2006 22:55
Ik heb het probleem gevonden gelukkig.

Ik heb mijn control-unit in gebouwd in een eigen gemaakte stand van mdf. Daar zit de patch-kabel van CD-unit naar Control-Unit door een gat heen en ik kan de aansluiting niet zien. Nou bleek dat daar de patch-kabel een tikkeltje scheef zat.

Zoveel Paniek om niks. Ach, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Toch bedankt lukas, door jou idee ben ik daar namelijk naar gaan kijken (die (patch-kabel)

THX :D
User edit by HouseArrest on 22-07-2006 @ 22:56:05 (22%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

231 Users online: 49 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 62.395
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.714.407