CDJ-1000 mk3 MP-3 cds branden
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmartin    posted on 20-07-2006 16:26
Misschien dat er al een topic over is maar ik kan het in ieder geval niet vinden...
Ik wil graag weten hoe je een goeie mp-3 cd kan branden want vriend van me heeft ook een 1000 en hij brandde een cd'tje met Nero (mp3 cd gewoon) en na het vierde nummer deed hij het niet meer ? bleef hij hangen en gaf de foutmelding E-8305 ofzo. dus iemand die wel weet hoe het moet :p

What do you think about CDJ-1000 mk3 MP-3 cds branden ??

Vote :   

Lead    posted on 20-07-2006 18:41
  1. Brand op de juiste snelheid : maximaal x4 of x8
  2. Maak mappen 1 nivo diep. De CDJ kan 8 levels diep aan, maar dat zorgt voor verwarringen tijdens het draaien.
  3. Ik heb nog niet 1 disc gehad met problemen...

Bij welke nummer doet hij raar ?? welke compressie MP3 is er gebruikt (WMA bestanden worden NIET ondersteund)....

8305 lijkt me iets te maken hebben met een beschadigde disc oid.
Let the BASS be louder
Zuur    posted on 20-07-2006 21:12
Misschien ook handig als je even meld met welke versie van Nero gebrand is.  Want als je met Nero 7 brand is het niet zo verwonderlijk dat de cd-speler raar kan gaan doen. Maar volgens mij geld dat alleen voor audio cd's.

En zoals lead al zei: te hoge snelheden met branden is ook niet goed.
Ferrox    posted on 20-07-2006 22:06
Ik heb die melding ook wel eens gehad, je mp3 opnieuw converteren naar dezelfde bitrate en weg is je probleem, ligt echt aan de mp3 soms.
tairip    posted on 20-07-2006 23:23
Poster: Lead
  1. Brand op de juiste snelheid : maximaal x4 of x8
  2. Maak mappen 1 nivo diep. De CDJ kan 8 levels diep aan, maar dat zorgt voor verwarringen tijdens het draaien.
  3. Ik heb nog niet 1 disc gehad met problemen...

Bij welke nummer doet hij raar ?? welke compressie MP3 is er gebruikt (WMA bestanden worden NIET ondersteund)....

8305 lijkt me iets te maken hebben met een beschadigde disc oid.

Er moest eigenlijk nog 1 tussen het lijstje van LEAD, namelijk:

Gebruik geen cd's die je nog niet als ijskrabber zou willen gebruiken! m.a.w. koop wel een beetje kwaliteit cd's!
djmartin    posted on 21-07-2006 08:28
oke, ik geloof dat ik het begin te begrijpen... Ik ben van plan het te branden met Nero 5.5 ? (of is dat schandalig oud:P) Verder heb ik Traxdata cd-r 80 cd-tjes... zou het hier meer door kunnen ? maar hoe verander ik dan de bitrate van me mp-3tjes ? en hoe kan ik alles opnieuw converteren ? wat is dat uberhaupt :P ? is daar een programma voor ?

This is an old Topic

No new postings for 7.007 days.
 Post CommentThat would be 233.6 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

246 Users online: 49 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 76.042
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.728.054