Poster: dj-t
het hoeft niet prof tezijn.
ik zou ff door sparen en de mc 15 kopen van dap, die klinken echt lekker
ik heb zelf de k115 van dap
zoals gethigh al zij, zijn dat best goede speakers, ben er zelf ook zeer tevreden over, en vind ze veel beter als de mc serie. maar dat zie je ook weer in de prijs.
ze gaan wel hard voor thuis gebruik, je kan er al met gemak zalen tot 100 man mee aan met 2 van deze speakers. teminsten ik heb met 100 man nooit moeite gehad.
ze kosten wel iets meer als de mc serie
ongeveer:
mc 15= €105.00
k 115 = tegen de €190,00
Ahum... 100 man.... Ofwel, jij kan niet tellen, Ofwel het was achtergrond muziek op het minimale volume van achtergrond.
Ik gebruik voor 100 man toch al zeker 2* 600 watt ( en dan wel even Stage accompagny boxen... en dat is toch een andere 600 watt dan bijvoorbeeld 600 watt van behinger/dap)
Dan moet ook even gezegt worden dat de speaker goed klinken VOOR HET GELD!!
( want laten we eerlijk zijn... voor de prijs van 1 mc 15 kun je amper fatsoenlijk uit eten met je vriendin)
En zoals al zegt... de hoge tonen die in d mc reeks gebruikt worden zijn 5 euro waard... daar kun je niet veel van verwachten!
Ik zeg,... Wacht nou nog even, en koop een dap AX 12 of 15 of iets dergelijks... Daar kun je al Zoveel meer mee. En als je ooit eens wat voor 80 man wilt doen, dan huur je toch gewoon ff 2 subjes bij die ax 12/15. Dan kun je een fatsoenlijke show geven!