Ik heb nu weeral een hoop geld voor uit te geven dus:p ik ben aan het zien voor een versterker en speaker.. voor speaker ongeveer 100 euro en ook 100 euro voor een versterker of mss iets meer.. ik zat te denken als speaker aan de MC-8 van DAP of de MC-12... en als versterker de P-400 Vintage van DAP... Weten jullie mss een betere?? het moet niet echt prof zijn want het is alleen maar voor in m'n kamer dusja... gr
Fantasy
dj2dj.nl
What do you think about versterker + speakers ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dat weet ik niet zeker... dat moet robbert eigenlijk eens zeggen... ik kan nu niet kijken want ze staan nu al bij m'n moeder en ik zit nu in nederland bij m'n pa dus ja... maar ik zet m'n versterker een kwart - half open en dan voor de rest regel ik met m'n mengpaneel
dj2dj.nl
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.