AP Audio Amersfoort
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmartin    posted on 20-07-2006 12:25
ik zou graag willen weten of er ook mensen zijn die bekend zijn met AP Audio in amersfoort ? Ik kan hier namelijk cdj-1000mk3 halen voor een erg scherpe prijs maar ik zou graag wat meer achtergrond informatie willen hebben van deze tent qua service en andere dingen... iemand bekend met deze meneer en ervaringen mee ? hoor het graag

Martijn

What do you think about AP Audio Amersfoort ??

Vote :   

Lead    posted on 20-07-2006 18:43
Ik ken ze niet en ze zijn geen officieel dealer.....
Let the BASS be louder
djmartin    posted on 20-07-2006 19:36
dus betekend dat ook dat als er iets met de spelers is ik niet op garantie hoef te rekenen ?
the-melody    posted on 20-07-2006 19:37
je krijgt 1 jaar garantie bij een niet officiële dealer en 2 jaar bij een officiële dealer.
djmartin    posted on 20-07-2006 19:53
oke ! dat valt me nog mee... en er nou sprake is van grijze cdj-1000's ? heb ik dan dus 1 jaar ?
the-melody    posted on 20-07-2006 19:56
Ik d8 van welHappy, laughing Ben zer zelfs vooor 99% zeker van!
djmartin    posted on 20-07-2006 19:58
:P:P goed zo :p
dus dan hoef ik alleen maar me factuur te laten zien, dan zegt menho esm in mijdrecht, dat is geen officiele dealer en je bent 1 dag over garantie van 1 jaar heen dus dat gaat je geld kosten :p
Lead    posted on 20-07-2006 20:00
yep... ik verwacht wel dat het zo gaat.... De winkelier is verantwoordelijk voor het leveren van service.... daar hoef je bij een goede zaak zelf geen moeite voor te doen Winking my eye

Als je toch in Amersfoort bent, ga dan naar DLD... die levert wel officiele service.
Let the BASS be louder
djmartin    posted on 20-07-2006 20:25
maar ook dezelfde prijs ?:P
hoewel ik alle mensen van DLD ook goed ken hoor....

Mod Edit:
Reply niet op jezelf, maar edit je post!
Mod edit by Jorrit on 21-07-2006 01:08 (100%)
GraphicDesigner    posted on 26-03-2010 14:22
AP-Audio is een bijzonder betrouwbaar bedrijf. Altijd perfecte service en nooit te hoge prijzen of problemen. Niet ieder bedrijf wil zich binden aan een officieel dealerschap en verkiest de vrije markt
boven een dealer gebonden bizz. Waarom admin. adviseert naar een ander bedrijf te gaan vind ik wel erg ver gaan. Wel een betere tip voor je. het loont de moeite te wachten op de nieuwe DMC1000 van SynQ Audio design. Wordt een topper voor de helft van de centen en mogelijkheden waar de concurrent wel eens heel erg zenuwachtig van kan worden. Je hebt dan 2 apparaten met meer mogelijkheden voor minder dan de prijs van 1 CDJ 1000 MK3.

Ik heb er mee mogen werken in de conceptfase en als Grafisch designer de fotoproduktie gedaan.
Een apparaat voor een superprijs met echt top prestaties. Natuurlijk zal de competie met een tegenaanval komen maar een visie op dit apparaat kan men pas geven als hij er is. Ik heb ermee
mogen werken en heb de ontwikkeling van dichtbij mogen meemaken. De ontwerper is?een Belgische Technisch Ingenieur. Zodra het mag van de leverancier zal ik eens een plaatje neerzetten.

Hou de site van SynQ maar eens in de gaten. Kon wel eens een grote topper worden.Cool
Adrien1989    posted on 26-03-2010 14:35
Iemand met ??n post die op een topic van 300 jaar terug reageert. Lijkt verdacht veel op iemand die belangen heeft in het betreffende bedrijf. Best gierig zo'n post, net alsof iemand zoiets niet doorheeft.

Verder woon ik al mijn hele leven in Soest, naast Amersfoort en ik heb 'AP audio' alleen op marktplaats gezien, geen winkel niets, verder nooit zaken mee gedaan. Als iemand een advertentie plaatst en vraagt te bellen voor de prijs is dat mij teveel moeite. Verder nooit slechte dingen gehoord.?
User edit by Adrien1989 on 26-03-2010 @ 14:35:37 (1%)
RemcoV    posted on 26-03-2010 14:37
Poster: Adrien1989
Iemand met ??n post die op een topic van 300 jaar terug reageert. Lijkt verdacht veel op iemand die belangen heeft in het betreffende bedrijf. Best gierig zo'n post, net alsof iemand zoiets niet doorheeft.

Verder woon ik al mijn hele leven in Soest, naast Amersfoort en ik heb 'AP audio' alleen op marktplaats gezien, geen winkel niets, verder nooit zaken mee gedaan. Als iemand een advertentie plaatst en vraagt te bellen voor de prijs is dat mij teveel moeite. Verder nooit slechte dingen gehoord.?

+1

Scherp opgemerkt lol...
Renzis    posted on 26-03-2010 14:58
Ik ben er ??n keer geweest paar jaar terug, is gewoon soort groothandel idee dat vanuit een loods verkoopt. Heeft altijd erg veel marktplaatsadvertenties. Levert gewoon normaal spul, niks mis mee. Alleen het is inderdaad geen officiele dealer.

Mocht iemand nog wat aan de info hebben :P
GraphicDesigner    posted on 26-03-2010 15:10
Maar tsja, iemand?die een ander bedrijf adviseert heeft ergens geen belang?
Voor de duidelijkheid: Ik heb geen zakelijk belang maar ben gewoon enthousiast over een nieuw komend produkt. Daarnaast hou ik er niet van?dat een serieuze ondernemer wordt neer gezet als zijnde waarschijnlijk niet serieus te nemen. Inderdaad een oude topic maar toch al snel 2 reacties. Ben dus niet de enige die op oude forum items reageert?en snuffeltHappy, laughing). En zolang er een bericht staat waar je naartoe wordt gelinkt als je AP-Audio invoert in Google, hoewel de topic dan 300 jaar oud is, heeft dat toch impact. Ook voor het genoemde bedrijf.Vandaar mijn reactie.

Ook is het wel aardig om via dit forum te informeren over producten waar nog niets verder over bekend is gemaakt. Tenzij dit forum wordt beheerd vanuit andere belangen. Die indruk heb ik tot op heden niet.

In ieder geval heb ik een discussie los gemaakt. En,..........ik bekijk het allemaal positief en vanuit het oogpunt dat een forum er ook is om elkaar te informeren. En ja,........ik ken AP-Audio persoonlijk. Niet als zakelijke relatie maar als een goede vriend. Heeft een mooie showroom en behoorlijk wat mooi materiaal in stock. Groothandelsstatus en daarom geen direct publieke winkel. Wel toegankelijk voor pro's in het vak met een officiele bedrijfsstatus.? By the way remco: Een belletje gaat sneller dan er naar toe rijden om te "funshoppen". Hoewel dat laatste ook aardig kan zijn om te doen.

Xurion    posted on 26-03-2010 15:59
Poster: djmartin
oke ! dat valt me nog mee... en er nou sprake is van grijze cdj-1000's ? heb ik dan dus 1 jaar ?

Grijs? dan heb je het toch vast over de CDJ-800....
RemcoV    posted on 26-03-2010 16:07
Poster: DJJS

Hij bedoelt met grijs, dat het geen offici?le Pioneer dealer is....
Adrien1989    posted on 26-03-2010 16:07
@JS
1. Je reageert op een post uit de jaren 60.
2. Je begrijpt zo te zien totaal niet wat de beste man met grijs bedoeld Tongue.?
User edit by Adrien1989 on 26-03-2010 @ 16:08:18 (6%)
K0ENE    posted on 26-03-2010 20:37
Poster: DJJS

hahaha de beste van vandaagCoolCool
Adrien1989    posted on 26-03-2010 21:28
Fail van de dag Tongue.
tairip    posted on 27-03-2010 09:30
En een DJR slotje dan maar. Dit is een oud topic. Als je iets wil melden over een nieuw Synq produkt maak dan een nieuwsitem aan of een nieuw topic.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

102 Users online: 13 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 15.438
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.623.189