WEINIG ZO WEINIG MOGELIJK, dan kom ik nie lager dan 0.01 euro, en ja daar heb je nix voor

, wees duidelijk, als beginner is een leuk cd setje, 2x axis 4 van numark en 1x een mixer(American audio Q-D6, JB-systens MX-4 etc) de rest is erg low of weer te hoog denk ik gegrepen, nou dan nog een koptelefoon, ik neem aan dat je r 1 wil die over het algemeen wel een tijd meegaat dan is de Stanton 2000pro wellicht wat voor jou!, en nu het prijskaartje..nou de numark, ong. 260 euro per stuk dus dat x 2, is 520 euro, nu de mixer, laten we zegge ongeveer tot 150 euro, zitten wel al op 670, en dan de headphone, die heb je wel erders van 80 euro, dus 750 euro en dan heb je echt een HEEL netjes beginnerssetje, misgien heb je r wat aan
greetzzz
EDIT: je zou ook kunnen kijken naar de oem cd-spelers, ook leuke dingen voor een net prijsje, daarnaast heb je ook de dubbele cd speler, numark heeft een SUPER ding, de cdn-35, ik heb r ook enkele ervaring mee, alleen maar positief, voor het geld heb je eigelijk niet beter