Hardcore, hardstyle. Racistisch & Sadistisch (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 18-07-2006 18:39
Nou kwamen "gethigh" en ik in een discussie over hardcore. gethigh beweert dat hardcore racistisch & sadistisch is. Tevens vindt hij dat mensen die deze muziek leuk vinden alleen maar probleem kinderen zijn, en geweldadige mensen.:p:D

gethigh:
als ik hardcore hoor wordt ik echt knettergek, van die muziek wordt je crimineel
gabbers is nu ook niet echt de meest positief ingestelde bevolkingsgroep, alles wat die kerels uitkramen is puur negatief, sadistisch en racistisch
hardcore is gabber muziek, hoe je het ook wil keren

tis gemaakt voor en door gabbers, tis nie omdat die tijd nu wa voorbij aant gaan is dat die muziek ineens een compleet andere stijl wordt, hij is mss wat zachter en minder agressief geworden tegenover vroeger, maar er gaan nog altijd producers zijn die hem net als 10 jaar geleden gaan maken

als ik naar thunderdome of rtc ofzo luister, daar wordt ik niet echt bepaald gek van, daar wordt ik echt LETTERLIJK gek van, mocht ik naar een fuif gaan waar ik 15 euro inkom heb betaald en ineens beginnen ze daar hardcore te draaien, dan ben ik weg

btw, rotterdan TERROR corps, Thunderdome, en al die andere namen klinken niet echt zo positief

ik zeg nu ook niet dat iedereen die naar hardcore luisterd een gabber is en supernegatief is, maar daaruit is het toch opgegroeid
die stylen zijn of waren ook onder het motto, zo extreem en zo hard mogelijk
waarom maakt iemand anders in godsnaam speedcore? 350bpm in een liedje pompen heeft toch compleet geen nut

ik ken trouwens ook wel wat gabbers, probeer die mensen altijd zoveel mogelijk te ontwijken dan wel, maar ofwel zijn het wannabe's ofwel van die extreme probleemkinderen die alles kapot moeten hebben, 2 die ik goed ken, zijn allebei van huis weggelopen al, positive thinking

Het leek mij nu wel leuk om deze discussie te delen met jullie:p, hoe denken jullie hieroverConfused

@ gethigh: sorry maar hier moest ik ff een nieuw topic over maken:D
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 18-07-2006 @ 18:39:58 (1%)

What do you think about Hardcore, hardstyle. Racistisch & Sadistisch ??

Vote :   
Synchronizer    posted on 22-06-2008 15:54
daar sluit ik me helemaal bij aanCry
binnen elke scene/stijl heb je wel 'rotte appels' en je moet ze niet allemaal over en kam scheren 
DeteqBoy    posted on 23-06-2008 23:42
Ik wordt een beetje moe van mensen die muziek aan zoiets koppelen. De meeste normale muziek is gewoon gemaakt door liefhebbers die heus niks met dat soort dingen te maken willen hebben. Doordat er bij sommige stromingen een paar knuppels zijn die denken dat het stoer is dat racisme enzo erbij hoort denkt iedere onwetende persoon meteen dat het voor de hele groep geld. Voor mij is muziek gewoon muziek fuck it wat anderen erover denken. Happy, laughing
Max-E    posted on 24-06-2008 13:53
maar zoiezo, t meerendeel racisten en sadisten die ik tegengekomen ben(zoon 85% ofso) waren niet blank gekleurd en luisterden allemaal R&B en Hip Hop/Rap... Daar denkt ook niemand aan... 

Maar dat er skinheads bestaan wil niet zeggen dat gabbers, die ook n kale kop hebben en er al eerder waren.. ook zo zijn..

EDIT: Ook zoiets doms is mensen die hardcore/hardstyle met elkaar of met break beat, industrial, speedcore, terror e.d. gaan vergelijken.. Ik zeg toch ook niet dat de mensen die House luisteren ook meteen trance en techno e.d. luisteren?Winking my eye
User edit by Max-E on 24-06-2008 @ 13:58:37 (100%)
nicknaughty    posted on 24-06-2008 13:57
ik wordt er ook moe van. er lopen vast van die mafkezen tussen in de hard-scene, maar ook bij alle andere muziekstromingen komt het voor.

de meest racistische personen zijn 'oude zwarte mensen' , volgens Chris Rock in een van zijn stand up comedy shows. :P

This is an old Topic

No new postings for 6.163 days.
 Post CommentThat would be 205.4 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

94 Users online: 17 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 42.831
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.205