Mijn muis stop er iedere keer mee en doet dan helemaal niets meer, niet meer bewegenen en clicken heeft ook geen zin meer.
Totdat ik de usbstekker van de muis even lostrek en er weer in doe, dan reageert de muis meteen weer tot de volgende 5 minuten.
Is er hier een techneut die weet wat het probleem kan zijn ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
What do you think about Muis probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vergeet niet dat dit eenlabtob muis is, en meestal van mindere kwaliteit dan gewone muisen.
Deze zat zeker standaard bij je labtop?
Waarschijnlijk is het gewoon een defectje, en is het, zoals Dirkvh zegt, gewoon verstandig om misschien een nieuwe te kopen of een andere te lenen/gebruiken.
shit, mijn muis krijgt langzaam dezelfde verschijnselen. k moet tog maar software erop zetten.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.