Jumpstyle Mix (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Verjicke    posted on 17-07-2006 21:48
Hallo iedereen,ben van plan om een jumpstyle mix te maken van een x aantal toffe jumpstyle nummers nu ben ik hier nog maar nieuw en zou graag weten welke nummers jullie(ervaren dj's)erg goed vinden.
Ik bedoel hiermee nummers met een toffe melodie of een toffe beat.
Graag jullie oordeel?!
'K zal dan de mix hier even posten.
User edit by Verjicke on 17-07-2006 @ 21:53:07 (27%)

What do you think about Jumpstyle Mix ??

Vote :   
Verjicke    posted on 25-07-2006 17:26
Poster: diddy
Yoo gaste ,
k zach dezn topic en k d8 ier moe k mijne site zette me mijne jump mix
ier komt ie dan eh : http://www.verzend.be/v/4067851/Dj_diddy_jump_mix.mp3.html 
Wille jullie me latn weten wat je ervan vind?
bye
diddy

@diddy open even een appart topic voor je mix maar heb hem juist beluistert en ja vindt hem best wel goed qua nummerkeuze maar tussen sommige nummers zitten er wel een paar fouten die had kunnen vermijden maar vindt ik hem niet slecht(vooral je nummers nietWinking my eye)
Kan je even de playlist zetten op je topicben benieuwd
User edit by Verjicke on 25-07-2006 @ 17:47:27 (11%)
Verjicke    posted on 18-08-2006 12:38
Hier ben ik dan eindelijk met m'n mix hier heb jullie de link:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Hopelijk vinden jullie hem wat goed maar er zitten wel een paar fouten in maar ja het is ook maar m'n eerste mixConfused:pdus jaIn frozen flame en punani zitten enkele fouten die ik kon verhelpen
User edit by Verjicke on 18-08-2006 @ 13:27:02 (27%)
the-melody    posted on 18-08-2006 12:43
laat ik ff luisteren

edit: misschien een domme vraag maar heb je wel gelijkt gezet? De 1ste overgang zit er volgens mij toch een verschil van bpm... Ik kan het fout hebben
User edit by the-melody on 18-08-2006 @ 13:14:07 (100%)
Verjicke    posted on 18-08-2006 13:16
Poster: the-melody
laat ik ff luisteren

edit: misschien een domme vraag maar heb je wel gelijkt gezet? De 1ste overgang zit er volgens mij toch een verschil van bpm... Ik kan het fout hebben

Ik weet bijna zeker dat ik bij elke overgang de bpm heb gelijk gezetConfused
Maar wat vind je van de mix op het geheelConfused
the-melody    posted on 18-08-2006 13:19
Opmerkingen tot hier toe:
  1. Bij elke overgang doe je je fader langzaam omhoog, dat stoort me wat
  2. Je bpm mag je gerust wat opvoeren, die gaat nogal langzaam
  3. Tracklist is goed
  4. Bij het nummer reverze: het nummer zit al bijna op zijn einde en jij gooit hem erin, reverze is een nummer dat goed scoort en wat ik persoonlijk helemaal hoor met die tekst vanvoor. Je had een brake effect op dat laatste nummer kunnen doen en dan dat nummer helemaal afspelen
  5. Soms begin je slecht aan je overgang, maar dat herstel je
  6. Onthoud dat je niet op een willekeurig moment je nummer erin moet gooien, voor je een mix maakt zou ik eerst al je nummmers eens overluisteren en dan zowat onthouden waar ik ze erin zou gooien.
  7. Probeer eens met je fader helemaal omhoog een nummer erin te doen
  8. Als je een nummer erin gooit, komt er soms een break van een vorig nummer. Haal die bass dan ff weg.
Das alHappy, laughing Veel succes nog met verder mixjes.

User edit by the-melody on 18-08-2006 @ 13:51:14 (100%)
Bastian    posted on 18-08-2006 13:48
ik ga um ook maar eens luisterenWinking my eye
ben btw een mixje alvast aant uploaden naar me pc dus zet ik denk ik hem er zo wel ff op!
Verjicke    posted on 18-08-2006 13:52
Poster: the-melody
Opmerkingen tot hier toe:
  1. Bij elke overgang doe je je fader langzaam omhoog, dat stoort me wat
  2. Je bpm mag je gerust wat opvoeren, die gaat nogal langzaam
  3. Tracklist is goed
  4. Bij het nummer reverze: het nummer zit al bijna op zijn einde en jij gooit hem erin, reverze is een nummer dat goed scoort en wat ik persoonlijk helemaal hoor met die tekst vanvoor. Je had een brake effect op dat laatste nummer kunnen doen en dan dat nummer helemaal afspelen
  5. Soms begin je slecht aan je overgang, maar dat herstel je
  6. Onthoud dat je niet op een willekeurig moment je nummer erin moet gooien, voor je een mix maakt zou ik eerst al je nummmers eens overluisteren en dan zowat onthouden waar ik ze erin zou gooien.
  7. Probeer eens met je fader helemaal omhoog een nummer erin te doen
  8. Als je een nummer erin gooit, komt er soms een break van een vorig nummer. Haal die bass dan ff weg.

Dankje zal hier veel uit leren ben nu al wat aan het oefenen op m'n faderprobleempje:pik smijt wel niet willekeurig wat nummers doorelkaar hoorConfused
Ik werk met cuepoints die ik voor m'n mix begint aanmaak.
En dat geval van die bass daar zoek ik al lang een oplossing voor maar nu heb ik er idd een oplossing voor gevonden
En nog een klein vraagje @the-melody heb je jij soms een mix staan van jezelf:pzou hem graag eens beluisteren.:p

@Bastian laat me even weten wanneer jouw mix geupload is:p
User edit by Verjicke on 18-08-2006 @ 13:56:03 (14%)
Rubenn    posted on 18-08-2006 13:56
volges mij heb je geen faders:p maargoed:p
en probeer die bpm echt goed gelijk te zetten,, niet een knopje gebruiken op je pc, echt goed luisteren.
Bastian    posted on 18-08-2006 14:01
met welke gear heb je deze mix eigenlijk gemaakt?
Rubenn    posted on 18-08-2006 14:06
ik denk virtual dj:P
User edit by Rubenn on 18-08-2006 @ 14:08:11 (79%)
Bastian    posted on 18-08-2006 14:08
Poster: Rubenn
kijk zn gallery pics:p

Virtual Dj!:D:D:D(daar heb ik zon hekel aan-.-)

k heb het gezien, ja en ik heb ook idd zo'n hekel aan virtual dj:p
maar even over de mix ik ben het met the-melody eensWinking my eye
maar veel suc6 verder met het mixen en de mix staat nu op me comp alleen moet nog ff op rapidshare zettenWinking my eye
edit: hij staat erop!
User edit by Bastian on 18-08-2006 @ 14:40:40 (100%)
Verjicke    posted on 18-08-2006 19:01
Kheb nadat ik m'n eerste voorbereide jumpstylemix gemaakt heb nu ook een live set opgenomen die ik nu aan het uploaden benkzal dan een edit posten met de link erinen de playlister zitten wel 2fouten in in de eerste twee overgangen die iets te snel volgen.

Playlist:
Waterproof-Dj Stone
Work This-Dj Tek Soldierz
Violons and Drums-Dj Gio
My Beat-The Candyman

User edit by Verjicke on 18-08-2006 @ 20:07:26 (100%)
the-melody    posted on 18-08-2006 19:31
Als ik eerlijk mag zijn: die 2de is persoonlijk een heeeeeeeeel stuk beter dan de 1ste. Mijn complimenten!Thumbs Up
Bastian    posted on 18-08-2006 19:36
ben ook wel benieuwd zitten leuke nummers tussenWinking my eye
edit: idd stukken beter!
Mijn tip is ook veel naar livesets van dj's zoals ruthless luisterenWinking my eye
User edit by Bastian on 18-08-2006 @ 19:43:56 (100%)
Verjicke    posted on 18-08-2006 20:02
Dankje zal even een paar live set's beluisteren van dj's ruthless enzo.:p
Oefenen baart kunstWinking my eye
User edit by Verjicke on 18-08-2006 @ 20:02:37 (4%)
bass-traxx    posted on 22-09-2006 18:22
wrm zou virtual dj niet goed zijn?

the-melody    posted on 22-09-2006 19:19
Omdat elke jongen gewoon een muis kan bewegen wat klikken en de bpm door het programma laten goed zetten. Denk je nu zelf dat er gevordere dj's of nog maar meer dan de helft die hier op zit virtual dj gebruikt? Virtual dj is gewoon speelgoed waar nergens naar trekt en je niks van feeling geeft.
IbiziX    posted on 22-09-2006 21:53
met VDJ kan je gwn beter mixen heeft nx met gwn wat klikjes te maken maak eens een jump mix met VDJ en post hom dan eens dan zullen we zien.......
Thomz    posted on 22-09-2006 21:59
Waarom staat het bestand niet meer op rapidshare, zou graag effe chekke
the-melody    posted on 22-09-2006 22:38
Poster: IbiziX
met VDJ kan je gwn beter mixen heeft nx met gwn wat klikjes te maken maak eens een jump mix met VDJ en post hom dan eens dan zullen we zien.......
 Moest ik kiezen tussen hardware en VDJ kies ik gewoon voor hardware. VDJ is gewoon voor beginners die het eens willen zien hoe het 'dj'en' is(en dan zie je nog niks). Nee ik maak geen mix met dat programma, dat komt hier zelfs niet eens op. Het is ook zo dat als je wat carriere wilt maken je van dat VDJ moet afstappen en naar hardware gaan. In clubs gaan ze je later echt niet aannemen als je daar met je laptopje en kabeltje aankomt(met vdj dan). Moet je gewoon eens snappen. En ibizix weet je hoe jij nu bij mij overkomt?: Je zei: Het is gewoon makkelijker mixen met VDJ. Wel dan heb ik gewoon de indruk dat je nog nooit gemixt hebt met hardware en er niks van bakt zonder je VDJ. En zoals ik al zei: mensen die VDJ gebruiken zijn de naam 'dj' niet waart omdat zelfs het kleinste kind dat kan egebruiken. Sorry maar dat is mijn mening. Als je hierop verder wilt gaan maak je gewoon en ander topic aan.

En nu back ontopic!:
User edit by the-melody on 23-09-2006 @ 08:27:12 (100%)
Verjicke    posted on 23-09-2006 12:51
Maak ff een nieuw topic aan hierover:pkzal dan zker eens m'n reactie posten:p

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

123 Users online: 8 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 22.054
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.132.667