Cubase SX3 Demo. Nederlands-English
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Klonic    posted on 17-07-2006 18:03
English:
Does anyone know if there is a Cubase SX3 demo (one i can install to see if it works)? I have an illigal full version but is doenst work (i dont know why), so before i'll buy it i would like to know if it works with my computer.

Thank youu

Nederlands:
Weet iemand of er een demo is van Cubase SX3 (een die ik kan installeren om te kijken of het werkt)? Ik heb een illegale versie maar die werkt niet (ik weet niet waarom), dus voordat ik het programma koop wil ik weten of het werkt op mijn computer.

Bedankt

English:
And do you think it will work on the following system?

Nederlands:
Denken jullie dat het werkt op het volgende systeem?

Systeem/System:
Intel Pentum 4 Prossecor 540 with HT Technology (3,2 GHZ)
1024 MB DDR-Ram
Intel 915 HT chipset.

User edit by Klonic on 17-07-2006 @ 18:04:10 (2%)

What do you think about Cubase SX3 Demo. Nederlands-English ??

Vote :   

jerzz    posted on 17-07-2006 19:39
Hij zou het zeker op jouw pc moeten doen....
Klonic    posted on 18-07-2006 01:32
Dus het ligt aan de illegale versie die ik heb of aan de instabilitiet van dit systeem door de software.

Het word dan maar ff formatteren en een paar extra illegale versies zoeken! Of contact met Steinberg/Dealer opnemen

Bedankt Jerzz!
Lead    posted on 18-07-2006 01:51
Steinberg laat zich lastig gebruiken gedurende de 'verlengde test periode'. Heb er zelf ook last van gehad... heb cubase toen maar opgegeven Winking my eye
Let the BASS be louder
Klonic    posted on 18-07-2006 12:09
Nee er is dus een test versie? Het gaat erom dat ik het aan de praat krijg op mijn computer om te zien OF het werkt ik wil niet €800 weg gooien (of wat het ook mag kosten).

Maar volgens de systeem eisen van Cubase SX3 zou het gewoon moeten werken (zoals jerzz ook aangaf), dus ff me computer leeghalen dan

This is an old Topic

No new postings for 7.010 days.
 Post CommentThat would be 233.7 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

354 Users online: 46 Guests (308 Unknown)
Pages generated today : 66.860
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.718.872