Sensation Black 2006 - set Rob Gee, Hardrock (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 17-07-2006 12:54
Afgelopen weekend was sensation black 2006. Dit is natuurlijk een enorm spektakel. Meestal gebeurd er nooit wat, alleen deze keer. Met Rob Gee. Er werdt rockmuziek/hardrock, gedraaid. Het publiek was het hier niet mee eens en liet het zien door te fluiten, en op de grond te gaan zitten.

1 persoon van het publiek is op het podium geklommen, en liep naar een van de band leden toe, en heeft deze een pak rammel gegeven.

Je kan het overal wel op internet vinden, ik vind het schandalig dat deze bezoeker dat heeft gedaan, maar aan de ene kant. Wat moet Hardrock op sensation black??

Hoe denken jullie hier over?

Hieronder de link van het filmpje
http://www.nu.nl/news.jsp?n=774616&c=61&rss
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

What do you think about Sensation Black 2006 - set Rob Gee, Hardrock ??

Vote :   

the-melody    posted on 17-07-2006 13:00
id&t heeft het zelf uitgelokt... Hardrock op sensation past gewoon niet. Slipknot had ook zelf moeten inspelen, na een half uur fluitconcert, bier gooien en dan dat het publiek ging zitten. Konden ze toch gewoon inspelen lijkt me... De regie had ook maar moeten ingrijpen na het fluitconcert! Neen ze grepen pas in achter dat het gevechtje gedana was. Langs de andere kant moest die gozer hem ook maar wat inhouden, waarschijnlijk had ie wat te veel gedronken ofzo. Maar met 4(?) mensen op die 1ne gozer is ook maar laf...
Lukaz    posted on 17-07-2006 13:01
Zie ook dit Topic
Illusion    posted on 17-07-2006 13:02
o ja daar staat het ook in, maar daar staat het bij de line-up van sensation black en white,

hier nu gewoon een nieuwe schone topic over dit onderwerp
BillyArd    posted on 17-07-2006 13:36
Ik vond het een belachelijke vertoning (heb het filmpje gezien)
dit soort zaken staan voor mij totaal los van het gevoel dat housemuziek zou moeten opwekken /
die jongen die het podium opklom ios niet goed wijs, rob gee die 4 x op het achterhoofd van diezelfde jongen schopt is ook verre van goed wijs !
en ik vind tevens dat het gedrag van de gehele zaal tekenend voor de hokjesgeest van de gemiddelde nederlander .

als je nu tegen mij zegt :wat denk je van een crossover tussen hardcore en rock/metal dan klinkt me dat zeker niet vreemd in de oren,.....eerder een logisch probeersel.
Alleen is het in nederland zo dat als men iets niet kent , dat men het ook niet hoeft!
en dat vind ik jammer want zo wordt een ieder afgeremd om te experimenteren.
Dat het optreden(zo ik begreep) ook gewoon nog eens slecht was is jammer , maar nog nooit een reden zijn om mensen zo te kwetsen.

als men namelijk niet zo westers denkt maar wat meeer op een oosterse manier dan zou je kunnen zeggen :een ieder die ergens tijd insteekt , dat bewust doet en daarbij ook nog experimenteerd goed bezig is.
Eigenlijk is het zo dat een ieder die bezig is met muziek of welke creatieve tak dan ook , goed bezig is , men volgt dan namelijk de creativiteit en dat is een positief iets voor de mens in zijn algemeenheid.
dan moet het toch ook niet zo moeijkijk zijn om even 30 minuten te luisteren naar iets wat je niet zo goed vindt.
Misschien krijg je er zelfs wel hele goede ideeen door, en denk je als ik thuis kom ga ik het beter doen !
Iedereen is altijd zo negatief als het even niet bevalt , jammer toch want muziek zou juist heel openminded moeten zijn , net zoals de meeste andere kunst vormen!

User edit by BillyArd on 17-07-2006 @ 13:39:37 (3%)
Lukaz    posted on 17-07-2006 18:09
Poster: Djillusion
o ja daar staat het ook in, maar daar staat het bij de line-up van sensation black en white,

hier nu gewoon een nieuwe schone topic over dit onderwerp

okej ik zal de volgende x het topic wel een andere naam geven..
Lead    posted on 17-07-2006 18:49
Ik ben er bij geweest... zie het andere topic voor een volledig verhaal.

Ik heb ook de uitleg van Rob G gehoord bij Ruud de Wild en moet zeggen dat daar ook wel wat voor te zeggen is. Ik wil geweld niet goed praten, want dat is natuurlijk uit den boze, maar als je staat op te treden en er komt ineens een mongool het podium op met doorlopen ogen die je vervolgens zonder wat te zeggen tegen de grond mept, er wel wat stoppen door slaan....

Ik ben vrij rustig van aard, maar als mij dit gebeurt zou ik ook niet weten hoe ik zal reageren...
Let the BASS be louder
neutje    posted on 17-07-2006 19:15
@ lead: wat was de uitleg van rob g want dat heb ik niet gehoord op de radio
Illusion    posted on 17-07-2006 19:27
ik las op een site dat hij zei dat een eerdere vriend van hem, ook een artiest, op het podium was neergeschoten, en dat hij daar meteen aan dacht
neutje    posted on 17-07-2006 19:42
woow, jah dan kan ik het wel een beetje begrijpen waarom hij het deed
robbert    posted on 17-07-2006 19:46
Ik kan het begrijpen, maar het is natuurlijk nooit goed te praten. Daarnaast vind ik dat ze -na een half uur uitgefloten zijn- ook de muziek hadden moeten veranderen. Dit wekt zeker op een feest waar zwaar voor betaald is toch veel agressie op.

DNR    posted on 17-07-2006 19:50
ik zou ook boos hebben gereageerd maar ik weet niet of ik er zelf wat aan zou doen, daarvoor is beveiliging.

en over rob gee: je gaat tog geen hardrock draaien op sensation black!!! tijdens het fluitconcert kon hij tog verder gaan met andere plaatjes
neutje    posted on 17-07-2006 19:51
@ dnr: dat vind ik ook. al ben je ergens aan t draaien en de muziek slaat niet aan, dan draai je toch wat anders.
Bastian    posted on 17-07-2006 20:41
Poster: DNR
en over rob gee: je gaat tog geen hardrock draaien op sensation black!!! tijdens het fluitconcert kon hij tog verder gaan met andere plaatjes

helemaal mee eens!
btw. heeft iemand ook andere live sets van sensation black?
zag bij de pics op id-t.com van willie wartaal van djvt mee deed bij de act van catscan:p
User edit by Bastian on 18-07-2006 @ 14:21:22 (31%)
DNR    posted on 17-07-2006 21:07
k zie het eigenlijk al voor me, dik fluitconcert en Rob Gee zit nog vrolijk met zijn hoofdtelefoon op muziek te draaien en heeft niks in de gaten wat er gebeurd :P is die kel verkeerd ingeligt ofzow
the-melody    posted on 17-07-2006 21:09
hij had zijn koptelefoon afWinking my eye hing rond zijn nek en hij was aan het scrachten...
djdinaio    posted on 17-07-2006 21:10
ik heb ook via de site van ID&T gelezen, de reactie van Duncan Stutterheim op ..., en gaf duidelijk toe dat het fout was van zijn kant en dat hetgeen hij deed met Rob Gee een experiment was... en dat hetgeen gebeurd is een gevolg daarvan was...

DNR    posted on 17-07-2006 21:13
experiment!!! wtf dat doe je toch niet op sensation dan. doe dat dan in een discotheek ofzow.

@ the-melody

dan is hij waarschijnlijk oost-indisch-doof
Jorrit    posted on 17-07-2006 21:23
Dat heet risico's nemen, een goeie ondernemen valt of staat daardoor (wat denk je dat microsoft opgestaan is zonder risico's? Om ZO rijk te kunnen worden van een onderneming moet je veel risico nemen om je hoofd boven water te houden)
sonik    posted on 17-07-2006 21:30
Rob Gee was de zanger, die gast die aan't scratchen was, is iemand anders.
Het was een live optreden, dan kun je niet zomaar even 'n ander plaatje opzetten.

Bovendien wou hij net beginnen met zijn grootste hit "xtc, you got what i need"

wat waarschijnlijk WEL had aangeslagen bij het publiek.

Illusion    posted on 17-07-2006 21:38
Poster: robbert
Ik kan het begrijpen, maar het is natuurlijk nooit goed te praten. Daarnaast vind ik dat ze -na een half uur uitgefloten zijn- ook de muziek hadden moeten veranderen. Dit wekt zeker op een feest waar zwaar voor betaald is toch veel agressie op.

Jah precies. Als je al die tijd wordt uitgefloten had je gewoon andere muziek op moeten zetten. Je moet kijken waar je publiek op los gaat, je kan wel de hele tijd je eigen muziek draaien, maar als je het publiek waarvoor je draait dan niet tevreden stelt, dan moet je toch actie ondernemen.

Je hebt er altijd mensen bij met een grote bek, vooral met deze stijlen, en er zit altijd wel een gek tussen die tot veel gekke dingen in staat is. Als je je publiek niet tevreden stelt, "die voor hun kaartje veel geld hebben betaald" dan kunnen dit incidenten voorkomen.
DNR    posted on 17-07-2006 21:41
Poster: Djillusion

Jah precies. Als je al die tijd wordt uitgefloten had je gewoon andere muziek op moeten zetten. Je moet kijken waar je publiek op los gaat, je kan wel de hele tijd je eigen muziek draaien, maar als je het publiek waarvoor je draait dan niet tevreden stelt, dan moet je toch actie ondernemen.

voorkomen.

ben ik het ook hellemaal mee eens, je gaat tog ook niet bijv. op een trance feest hardcore draaien omdat je dat zelf mooier vind. je word er zelf voor betaald dus moet je ook draaien wat er gevraagd word. en als je dat niet wil moet je maar ergens anders gaan draaien.
Lead    posted on 18-07-2006 14:30
op verzoek de post ban Bastian verwijderd.
Let the BASS be louder
Twello    posted on 18-07-2006 16:15
trouwens ik luister die set en die heavy metal lui houden leuke toespraken...

Lead    posted on 18-07-2006 18:01
Ik kon er helemaal niets van verstaan. Zelfs Rob die toch wel een schelle stem heeft was niet te volgen in de zaal...
Let the BASS be louder
djmamo    posted on 18-07-2006 18:04
ik zie ook wel dat jullie niet snappen dat "sensation " van begin tot einde geregiseerd is, en het dus erg moeilijk word om maar ff een andere plaat te pakken. omdat dit allemaal grooten deels vast ligt.

www.moonentertainment.nl

172 Users online: 104 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 6.621
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.700.012