De Late Leeuw, chat corner (deel 3) (26/38)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 16-07-2006 21:25
Deel 1
Deel 2

Het is weer tijd voor een derde deel....
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (deel 3) ??

Vote :   

Reemz    posted on 21-09-2006 19:59
Ok er is er één heel scherp

Het is een kruising tussen bruin en geel. I guess...

By the way mocht je nou ook zo'n mooi plusje willen hebben... sponsor Resource dan een paar euri's... Spam?!?
User edit by Reemz on 21-09-2006 @ 20:01:46 (100%)
PatrickBeuken    posted on 21-09-2006 20:01
Poster: Phenix
Ok er is er één heel scherp

Het is een kruising tussen bruin en geel. I guess...

Haha :P Voor mensen met zo'n bruin/geel achtig ding achter hun naam moet je uitkijken dat ze je niet omkopen :P De admins hebben ze iig al omgekocht voor dat plusje en nog wat dinge :P
DNR    posted on 21-09-2006 20:03
djjw is er dus ook omgekocht?!?

kun je eigenlijk ook een groene krijgen?
User edit by DNR on 21-09-2006 @ 20:06:24 (100%)
Yorick    posted on 21-09-2006 20:07

Poster: PatrickBeuken

Een pc scherm kent geen goud, zilver, enz Winking my eye
 een pc scherm kent allen grb(groen rood blauw)Winking my eye
djjw    posted on 21-09-2006 20:26
Poster: DNR
djjw is er dus ook omgekocht?!?

jah, ik heb Lead en W.I.M omgekocht..

kun je eigenlijk ook een groene krijgen?

ehh semi-plus member is toch groen........

DNR    posted on 21-09-2006 20:29
k bedoel een groen + je achter je naam
djjw    posted on 21-09-2006 20:30
uhhh dus dan ben je bv. almost pro +semi plus member..
DNR    posted on 21-09-2006 20:33
als je het uit jouw ogen ziet wel
Yorick    posted on 22-09-2006 17:06
Linkwat vinden jullie van deze:D
User edit by Yorick on 22-09-2006 @ 17:07:22 (100%)
Wout-r    posted on 22-09-2006 17:11
ik vind em er strak uitzien!  en handig met die iPod poort aan de achterkant
Dj_Fantasy    posted on 22-09-2006 17:15
Als ik me niet vergis is deze hier al eens voorbij gekomen denk ik alleszins wel een mooi ding jaWinking my eye
dj2dj.nl
the-melody    posted on 22-09-2006 17:19
Ik weet niet hoor maar ik vind heel die ipod affaire maar nutteloos geld. Neem nu dit: dit is een 'gewone' cd speler met ipod toepassing dat zelfs nog niet eens cd en ipod tegelijk kan afspelen lijkt me. Neem de 1ste ipod mixer van numark(bewijst maar dat ze geen hersens hebben): geen pitch, je moet 2ipods hebben(wie in godsnaam heeft 2ipods...). Kortom: waardeloos!
User edit by the-melody on 22-09-2006 @ 17:20:07 (1%)
PatrickBeuken    posted on 22-09-2006 17:25
Deze is al eens langsgekomen. Ik begrijp niet waarom het nou net een webshop image moet zijn. En dit is geen degelijke cd-speler. Hij werkt wel leuk en is niet te duur, maar hij is gewoon niet degelijk. Ik raad het je ook af om deze speler 'on the road' te gebruiken. Dit is gewoon grappig speelgoed voor je slaapkamer.
Jorrit    posted on 22-09-2006 20:46
Ik weet niet hoor maar ik vind heel die ipod affaire maar nutteloos geld.

Dat zeiden de die-hard vinyl draaiers ook, toen de CDJ net opkwam, nu is het totaal anders.

dit is een 'gewone' cd speler met ipod toepassing dat zelfs nog niet eens cd en ipod tegelijk kan afspelen lijkt me.

JA GOED IDEE! 2 bronnen afspelen op 1 interface, dat zal vast heel overzichtelijk blijven!

Neem de 1ste ipod mixer van numark(bewijst maar dat ze geen hersens hebben): geen pitch, je moet 2ipods hebben(wie in godsnaam heeft 2ipods...). Kortom: waardeloos!

De eerste computer was ook waardeloos te noemen vergeleken wat we nu hebben.
the-melody    posted on 22-09-2006 20:51
Waarom niet? De fabrikant moet dan maar de cdspeler zo maken dat hij het wel kan. Ik denk ook dat jij me verkeert begrijpt....: op de ipod zet je een nummer op en dan zet je op je cd het volgende nummer klaar..... Dat moet te doen zijn lijkt me.

Edit : en van die 1ste computers ben ik het niet mee eens! De computers van vandaag(en dan heb ik het over de windhozen) zijn ook waardeloos in mijn ogen.
User edit by the-melody on 22-09-2006 @ 20:52:37 (63%)
Lead    posted on 22-09-2006 20:57
Numark iCDX info (PDF) Ik ben erg benieuwd naar deze speler. Ik denk dat het voor in de clubs nog niets is, maar het concept is grappig.

Naarmate de tijd vorderd zullen er meer toestellen komen voor de iPod... Alleen maar te hopen dat de iPod een blijvertje is Winking my eye

Let the BASS be louder
greup    posted on 22-09-2006 21:00
Poster: Lead
Numark iCDX info (PDF) Ik ben erg benieuwd naar deze speler. Ik denk dat het voor in de clubs nog niets is, maar het concept is grappig.

Naarmate de tijd vorderd zullen er meer toestellen komen voor de iPod... Alleen maar te hopen dat de iPod een blijvertje is Winking my eye

ag die ipods zijn neit boeiend. Maar ik geloof dat deze ook de mogelijkheid heeft om er een harddisk aan te hangen. Dat vind ik dus wel iets importants. Die ipods vind ik echt onzin.
Dj_Fantasy    posted on 22-09-2006 21:06
Ik heb nu ook een Ipod, hij is tof als mp3 maar niet om te gaan draaien, waarom niet?? Omdat apple er een begrenser heeft opgezet zodat het je oren nog niet harder verneukt, nu weet ik niet of dat ook een verschil maakt als je die gebruikt op deze numark, maar het is echt iets als je geld teveel hebt hoorWinking my eye
dj2dj.nl
PatrickBeuken    posted on 22-09-2006 23:39
Poster: greup

ag die ipods zijn neit boeiend. Maar ik geloof dat deze ook de mogelijkheid heeft om er een harddisk aan te hangen. Dat vind ik dus wel iets importants. Die ipods vind ik echt onzin.

Jup... er zullen steeds meer apparaten komen met de mogelijkheid tot het aansluiten van veel verschillende soorten opslagmedia. Dat is waar we naartoe gaan... die Ipod is een leuke bijkomstigheid die momenteel erg hip is.
Jorrit    posted on 23-09-2006 15:47
Waarom niet? De fabrikant moet dan maar de cdspeler zo maken dat hij het wel kan. Ik denk ook dat jij me verkeert begrijpt....: op de ipod zet je een nummer op en dan zet je op je cd het volgende nummer klaar..... Dat moet te doen zijn lijkt me.

En denon heeft bewezen hoe moeilijk dat is, met alpha play! De reputatie die Denon heeft als 'onoverzichtelijk' zijnde komt grotendeels door die functie, want eigenlijk valt het reuze mee hoe onoverzichtelijk de DN-S3500 is, maar mensen denken het nog steeds (willen het nog steeds denken)

Edit : en van die 1ste computers ben ik het niet mee eens! De computers van vandaag(en dan heb ik het over de windhozen) zijn ook waardeloos in mijn ogen.

Ach, het is wat je waardeloos noemt. Ga eens na wat voor gevolgen het heeft als computer er ineens niet meer zouden zijn op jou sociale leven, je persoonlijke ontwikkeling, je leer van buitenlandse talen, en erger nog, op jou loonstrookje (als je eenmaal aan het werk gaat).
Jorrit    posted on 23-09-2006 15:48
Omdat apple er een begrenser heeft opgezet zodat het je oren nog niet harder verneukt, nu weet ik niet of dat ook een verschil maakt als je die gebruikt op deze numark, maar het is echt iets als je geld teveel hebt hoor

Bepaal jij het volume met je CD spelers dan? Unhappy
Het is toch een afspeel unit, geen mix unit?
the-melody    posted on 23-09-2006 23:25
Even een vraagje: waarom staat er achter djjw een rood + geel kruisje?
Camino    posted on 23-09-2006 23:45
Rood = pro +, Geel = niet geel maar goud, gold member dus. djjw is beide pro+ en goldmember, net als basrose...
djjw    posted on 23-09-2006 23:51
haha jah goud, ik ben dol op goud!! :P
the-melody    posted on 24-09-2006 09:06
Oh okHappy, laughing

Mensen vandaag zeg ik vaarwel aan het mooie(kuch) temse en ga ik naar de a'pen:D

366 Users online: 301 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 46.564
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.796.036