Poster: DNRshit ik ben vergeten langs te komen:p
wtf ik heb gistre beetje tot kwart over 11 'savonds folders gevouwe
moet ik ze vandaag nog rondbrengen in die hitte, ik w8 gewoon tot vanavond als het wat is afgekoeld.
Poster: W.i.MDoet niemand meer aan tomatenplukken tegenwoordig ?
Poster: Lead
ik heb jaren lang in een levensmiddelen magazijn orders gepikt... zo'n beetje iedere vakantie. Niet omdat ik het leuk vond, maar omdat ik het geld nodig had
Poster: the-melody
sow zo'n post in de late leeuw is nog noit gebeurt...:p
Poster: Djillusion
Naast mijn slakwekerij werk ik ook bij een levensmiddelen magazijn. Schuitema, die leverd producten voor C1000, ik werk in de diepvrieskoud!!!
Poster: Jorrit
Schuitema, haha, onze leverancier :D Zometeen weer vakkenvullen, was er veel vracht voor mijdrecht vandaag?
Poster: Jorrit
Schuitema, haha, onze leverancier :D Zometeen weer vakkenvullen, was er veel vracht voor mijdrecht vandaag?
Poster: greupIk heb gewerkt @ albert-hein. Fantastische baan.... Mocht vakken vullen op afdeling houdbaar...
Wij hadden een ( beetje afhankelijk van je pad) gemiddelde vul norm van 50 collie per uur.
Albert Hein is niet erg prettig tegen z'n werknemers heb ik gehoord. De winkel ziet er daar ook zo netjes uit dat ik het gevoel krijg alsof werknemers geslagen worden als ze niet spiegelend vullen
Dat verklaard ook waarom jullie 50 collie hebben, en wij rond de 60/75 zitten...