Poster: Dj_FantasyIk heb net al men boekenen ik zie het nu al niet meer zitten
22 boeken
van minstens 1 cm dik
I'm losing my mind
Poster: Wout-r
Ik heb 28 (!) boeken van minimaal 1 cm en er worden er nog 4 nagelverd! En ik ben al begonnen met school,, waneer moet jij beginnen dan?
Ik heb 28 (!) boeken van minimaal 1 cm en er worden er nog 4 nagelverd! En ik ben al begonnen met school,, waneer moet jij beginnen dan?
Poster: _Ivan_
YES:D Vandaag Reloop rmx40 dsp besteld... eindelijk van m'n 2 kanaals behringer paneeltje af
Poster: Jorrit
Op de middelbare school heb je het chill, daar kan je alle boeken in je kluisje dumpen en in je pauze's de boeken pakken voor de komende 2 uur. Op de school waar ik zit (HES asd.) mag je je 3 delig wetboek gewoon de hele dag in je tas meezeulen (en geloof mij, die ene cm van jou valt in het niets met die wetboeken)
Ook moet je er niet van schrikken om net 900 euro aan boeken besteld te hebben, daarna nog eens bij elke les een boek/syllabus van 30,- te moeten bestellen...
Maar ik moet dan wel toegeven: ik heb echt een tropenrooster :D
ik heb een rmx 30,, bevalt mij heel goed,, daar ga je egt geen spijt van krijgen!
Poster: Jorrit
Op de middelbare school heb je het chill, daar kan je alle boeken in je kluisje dumpen en in je pauze's de boeken pakken voor de komende 2 uur. Op de school waar ik zit (HES asd.) mag je je 3 delig wetboek gewoon de hele dag in je tas meezeulen (en geloof mij, die ene cm van jou valt in het niets met die wetboeken)
Ook moet je er niet van schrikken om net 900 euro aan boeken besteld te hebben, daarna nog eens bij elke les een boek/syllabus van 30,- te moeten bestellen...
Maar ik moet dan wel toegeven: ik heb echt een tropenrooster :D
ik ben al uit van school ,, kzit nu de dvd van qlimax 2005 te kijken
Poster: Ferrox
ben je er dit jaar ook bij? ik iig wel