Poster: DNR
bijna:P
nee dat is zo'n stom dorpje in zeeland, beetje van die ouderwetste winkels, geen supermarkt, geen elektronica winkel, alleen een haven en een haring kar.
Poster: W.i.M
Ik heb m'n commodore 64 aangesloten op een CDJ-1000. Alles werkt zoals de pitch van de cdj-1000 die beweegt als je de toetsen a en z gebruikt. Het starten van een cd gaat door de control toets, alleen als ik nu tijdens het mixen een spelletje ga spelen op m'n commodore 64 krijg ik zomaar een natuurfilm op m'n scherm. Nu is dat natuurlijk niet zo erg maar ik kan niet voor of achteruit of slowmotion afspelen. Hoe moet je dit doen ?
Poster: W.i.MHahahahahaha wist niet dat dit kon:p
Ik heb m'n commodore 64 aangesloten op een CDJ-1000. Alles werkt zoals de pitch van de cdj-1000 die beweegt als je de toetsen a en z gebruikt. Het starten van een cd gaat door de control toets, alleen als ik nu tijdens het mixen een spelletje ga spelen op m'n commodore 64 krijg ik zomaar een natuurfilm op m'n scherm. Nu is dat natuurlijk niet zo erg maar ik kan niet voor of achteruit of slowmotion afspelen. Hoe moet je dit doen ?
Poster: _Ivan_
Hoe houd je het vol:S
Poster: W.i.M
Poster: greup
Trouwens, die clip van gebroeders co met boten anne... Heeft iemand die gezien?
Het is echt de goedkoopste clip die ik ooit gezien heb., Zelfs op de dj booth is bezuinigd.... er staan jawel een hele mooie technics sl dz 1200 met daar tussen een behringer 700..
Erg jammer
Poster: PatrickBeuken
Gelukkig heb ik nog altijd vakantie (sinds 1 juni)