andere scene in
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 16-07-2006 14:28
hi Happy, laughing
op dit moment draai ik voornamelijk urban muziek.. hiphop/rap, rnb, dancehall, reaggaeton blabla.. maar ik wil ook een beetje meer house draaien want daar hou ik ook wel van.. Happy, laughing
Op dit moment heb ik maar een paar house nummers die ik via liveset playlists heb gekocht op dance-tunes of beatport. een paar zijn dan bijvoorbeeld

FLG-put your hands up for detroit 3 versies (logisch toch?)
switch-a bit patch
spektrum-kinda new (tiefschwarz dub)
phunk-a-delic -rockin
en de hele sneakerz cd van FLG/Gregor Salto

dat soort nummers Happy, laughing ik wil eigenlijk meer van deze muziek draaien dus mijn vraag is, hoe kom ik die scene een beetje in? Hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon de nieuwste nummers heb, klassiekers etc..?
klinkt als een rare vraag maar ik ken eigenlijk alleen de urbanscene redelijk goed, daar houdt mn muziek kennis op :D

What do you think about andere scene in ??

Vote :   
jussied    posted on 16-07-2006 14:48
om de nieuwste nummers te krijgen moet je beetje rond speuren op online platenshops.
en de playlisten volgen van bekende house dj`s bijv:roog,erick e.laidback like,lfd.
en dat soort dj`s
tym    posted on 16-07-2006 15:08
okee bedankt Happy, laughing waar vindik die playlists zoal?
User edit by tym on 16-07-2006 @ 15:08:17 (37%)
jussied    posted on 16-07-2006 17:08
die kan je vinden op de site`s zelf van de dj`s.
of op google,daar kan je ook nog wel eens wat terug vinden.
en nog een site is clubcharts.
sonik    posted on 16-07-2006 19:30
check vooral de top 10 van laidback luke, staat op z'n site.
past helemaal in jouw straatje denk ik.

Twello    posted on 16-07-2006 19:47
jammer voor de house fans dat er (volgensmij) niet zoiets is als a state of house
Jorrit    posted on 16-07-2006 20:19
Sneakerz kan je wel zien als a state of house toch?
Als je house wil gaan draaien, gewoon de charts en dj websites in de gaten houden. Opzich zijn charts leuk, maar vaak veel te mainstream. Dus hou ook veel platenzaken in de gaten, de charts van DJ's zijn vaak wel leuk om naar te kijken maar vaak heel persoonlijk. Als je die van Roog pakt zie je totaal andere muziek dan in die van Luke.
Klonic    posted on 16-07-2006 20:50
Sneakers cd met dat gebrul van MC Gee erdoorheen? Ik snap uberhaupt neit hoe je zoiets kan draaien als DJ. De cd is niet voor djs bedoelt.

Tuurlijk kan je het wel gebruiken maar ik zou dan tog liever de orginele nummers kopen (zonder MC Gee zijn toevoegingen).
tym    posted on 16-07-2006 21:18
nee klonic dat draai ik ook niet ik bedoel dat soort muziek Happy, laughing
dane86    posted on 16-07-2006 21:42
Ik orienteer me door zo veel mogelijk internet shops in de gaten te houden. Traxsource, beatport, djdownload, juno. Platenwinkels hebben nog niet echt veel cd singles dus internet is op dit moment denk ik wel de belangrijkste bron voor mij. Het ligt er natuurlijk wel aan of je cd of met plaat draaid
Jorrit    posted on 16-07-2006 22:15
Poster: Klonic
Sneakers cd met dat gebrul van MC Gee erdoorheen? Ik snap uberhaupt neit hoe je zoiets kan draaien als DJ. De cd is niet voor djs bedoelt.

Tuurlijk kan je het wel gebruiken maar ik zou dan tog liever de orginele nummers kopen (zonder MC Gee zijn toevoegingen).

ASOT is toch ook gemixt? Dat is dat ook minder bruikbaar Winking my eye
(trouwens, MC Gee vind ik wel even de lijpste MC die er is, maarja:P)
tym    posted on 16-07-2006 22:27
mc gee is toch wel ernstig voorspelbaar als je snapt wat ik bedoelt.. hij zegt altijd hetzelfde Happy, laughing al issie wel goed
jussied    posted on 16-07-2006 22:32
ik vind maar 1 mc echt goed en dat is mc stretch,
maarja ontoppic.
User edit by jussied on 16-07-2006 @ 22:32:16 (2%)

This is an old Topic

No new postings for 7.012 days.
 Post CommentThat would be 233.7 months
or a whopping 19.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

225 Users online: 36 Guests (189 Unknown)
Pages generated today : 55.136
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.707.148