[LOL] Kwak, op haar hoofd....
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EclipX    posted on 14-07-2006 14:12
Ze was al een kwartiertje bezig en ik begon opgewonden te raken. Eerst was ze in de badkamer en daarna heeft ze een tijdje op mijn bed gezeten. toen ze zag dat ik aan de computer zat, kwam ze naar me toe en nestelde ze zich tussen mijn dijen. Uiteraard begon mijn aandacht te verslappen en ik geraakte meer en meer in haar geïnteresseerd. Ze maakte wat rondjes, maar zag het niet aankomen. en toen *KWAK* sloeg ik die vuile mug dood.

What do you think about [LOL] Kwak, op haar hoofd.... ??

Vote :   

the-melody    posted on 14-07-2006 14:13
haha vet:p
EclipX    posted on 14-07-2006 14:13
Lol, snelste antwoord ooit. Lang geleden dat ik nog actief was op DJResource
the-melody    posted on 14-07-2006 14:17
ach het is voor niets te laatWinking my eye Ga je nog beginenn met dj'en?
EclipX    posted on 14-07-2006 14:22
Poster: the-melody
ach het is voor niets te laatWinking my eye Ga je nog beginenn met dj'en?
  Nee, denk 't niet, ik had 't geld vorige week ervoor, maar heb toch beslist, voor dat door de molen te draaien, inplaats voor een djset te kopen :p paar redens: te duur al die platen weer opnieuw beginnen kopen heb ik wel zin? Talent? Is al maanden geleden dat ik nog gedraaid heb
Reemz    posted on 14-07-2006 14:51
@Eclipx

Er is ook nog altijd zoiets als CD..... En wat betreft talent dat is iets wat je moet opbouwen door veel te oefenen.

En het maakt niet uit dat je al maanden niet gedraaid hebt gewoon lekker veel oefenen. Aangezien je eerder hebt gedraaid weet je de opbouw van een nummer en op welke punten je een nummer kan inmixen.

Het is nooit te laat om opnieuw te beginnen met mixen.

Suc6
User edit by Reemz on 14-07-2006 @ 14:51:49 (25%)
DNR    posted on 14-07-2006 14:55
maar als je alles weer opnieuw moet kopen, kom je op een hoog bedrag vooral met cd's.
Reemz    posted on 14-07-2006 14:59
Poster: DNR
maar als je alles weer opnieuw moet kopen, kom je op een hoog bedrag vooral met cd's.

Dat valt wel mee hoor. Relatief is met platen draaien duurder dan met Cd's. Ik zelf ben namelijk ook overgestapt van platen naar CD's i.v.m. de kosten.

En met al die legale downloadsite's ben je echt goedkoper uit. Een plaat kost al gauw 8 tot 11 euro een nummer downloaden kost 0,99 eurocent. Ik zeg tel uit je winst
User edit by Reemz on 14-07-2006 @ 15:00:21 (5%)
DNR    posted on 14-07-2006 15:03
k bedoel ook niet dat de muziek duur is, maar de appratuur, je kunt desnoods ff wat muziek illegaal downloade... dit gebruik je dan alleen thuis om te oefenen, maar aan de apperatuur ben je zo 1000 euro kwijt en dan heb je nog niet egt iets, dan kun je 2 x een numark axis 9 en een goedkoop mixertje en een headphone, dan moet je ook nog geluid hebben.

EclipX    posted on 14-07-2006 15:05
Gaan we niet wat offtopic? Ik wou een grapje posten, en nu begint iedereen over dj aankopen. "just saying" :p
DNR    posted on 14-07-2006 15:11
post er nog maar een bij:P(zo'n grapje he)

heb je er ook een waar die mug word vervangen door een olifantConfused?:P

damn, nu word het vaag
Reemz    posted on 14-07-2006 15:12
Poster: EclipX
Gaan we niet wat offtopic? Ik wou een grapje posten, en nu begint iedereen over dj aankopen. "just saying" :p

We gaan inderdaad offtopic. Maar goed leuk verhaaltje.
Verjicke    posted on 19-07-2006 10:42
Leuke mop jahah

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

391 Users online: 316 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 54.639
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.322.612