MIDI. Files
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 12-07-2006 19:20
Ik heb een vraagje ik heb mn Keyboard Yamaha PSR 620 te koop en er is belangstelling, maar degene die hem wil kopen moet er wel MIDI via de Disctette op af willen kunnen spelen maar dat lukte niet toen hij hier kwam.. Ik zelf heb deze mogelijkheid nooit gebruikt of getest.
Nu krijg ik een mailtje met dat hij zegt dat er verschillende MIDI Files zijn een oudere en een nieuwere versie zeg maar.. hij zegt ook dat de oude alleen door de PSR 620 kan worden afgespeeld.

De 2e mogelijkheid waardoor ze het niet doen is dat mijn discette's die ik al 2 jaar niet meer gebruik in een doosje achter een speaker heb liggen! misschien kan het ook zo zijn dat de floppys zijn aangetast door de magneet in de speakers..

Wat denken jullie waarom mn MIDI funktie via het discette station op mn keyboard het niet meer doet?

What do you think about MIDI. Files ??

Vote :   

the-melody    posted on 12-07-2006 19:30
probeer eens je MIDI files op een lege en nieuwe discette te zetten, als het niet lukt dan ligt het waarschijnlijk aan je discette's of omdat je die nieuwe versie's gebruikt. Veel succesHappy, laughing
Dirkvh    posted on 12-07-2006 19:30
Misschien heb je de schrijfbeveiliging op de diskette zitten. Rechts of links onder in het hoekje op de diskette zit een soort schuifje, verschuif dat schuifje eens en probeer het dan nog een keer. 

Als het dit niet is weet ik het niet want heb niet zo heel veel verstand van keyboards

Nog veel succes dr meejWinking my eye
the-melody    posted on 12-07-2006 19:32
Poster: Dirkvh
Misschien heb je de schrijfbeveiliging op de diskette zitten. Rechts of links onder in het hoekje op de diskette zit een soort schuifje, verschuif dat schuifje eens en probeer het dan nog een keer.?

Als het dit niet is weet ik het niet want heb niet zo heel veel verstand van keyboards

Nog veel succes dr meejWinking my eye
 nou een schrijfbeveiliging is toch om bestanden op je discette te steken lijkt me... Dat is niet echt wat ie zoekt want hij wil ze afspelen.
Dirkvh    posted on 12-07-2006 19:50
Poster: the-melody
nou een schrijfbeveiliging is toch om bestanden op je discette te steken lijkt me... Dat is niet echt wat ie zoekt want hij wil ze afspelen.

Met een schrijfbeveiliging, kun je ook geen bestanden van de diskette halen(tenminste op de computer). 

Dus misschien kun je het hiermee toch verhelpen.

Nog veel succesWinking my eye
KwK    posted on 13-07-2006 13:11
heb je origenele yamaha disketes met midi files ?

je heb Types 0, 1 en 2 midi format files
zoek ff in je handleiding welk type(s) hij kan afspelen

via onderstaande links kun je PSR 620 midifiles en info vinden
al zag ik wel dat er meer over styles dan midifiles gesproken werd ?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

180 Users online: 110 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 1.123
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.694.514