Er is natuurlijk een verschil tussen muziek produceren en een track afmixen.
De meeste studio monitoren zijn echter gemaakt stereo gebruik zonder sub omdat ruimte veelal spaarzaam is in een studio.
NS-10's zijn niet de beste studio monitoren, maar gelden wel als een referentie standaard.
Poster: BillyArd
dat was vroeger ,.........lang geleden , tegenwoordig zijn dynaudio BM5A hard op weg de nieuwe industrie standaard te worden...
Poster: Stephan_
Waar komt die DT nou eigenlijk vandaan. Als je zoekt op internet kom je die DT echt alleen maar tegen bij new-line. Zelfs op de officiële site van Syrincs is alleen de M3-220 bekend, niet een DT versie...
Poster: Jelmer
Syrincs had een goede sub. Toen zijn ze om de een of andere reden een sub gaan produceren die bijgeluiden ging maken rond 50Hz als je de set flink aan het werk zette. Andre van New-line vond dit niet kunnen en heeft Syrincs na zover gekregen om de slechte sub weer aan te passen. De derde versie(DT) heeft een andere afstemming waardoor de bijgeluiden zijn verdwenen, hierdoor heeft de sub wel wat minder diepgang dan de eerdere versies.
Poster: gethigh
waarom geen denon x1500s? ... pioneer zou ik zeker niet kopen, numark persoonlijk ook niet, heb het niet zo op dat merk...
Poster: Lead
Als ik de foto's zo bekijk denk ik dat de keuze voor de dubbele CD speler en de draaitafels al vast staat
Poster: Ferrox
Maar het klinkt echt super. Ik kan zo door blijven gaan. En als je twijfeld en je woont bij mij in de buurt mag je altijd een keer komen luisteren.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.