www.dj-phenix.com
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Reemz    posted on 08-07-2006 16:48
Hallo iedereen!

Mijn eigen site is ook eindelijk online.

dj-phenix.com

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Tips, opmerkingen enz enz zijn van harte welkom.....

Ps. de site werkt het beste met een schermresolutie van: 1024 x 768

Ook een berichtje in me gastenboek is uiteraard welkom
User edit by Reemz on 21-08-2006 @ 00:04:11 (64%)

What do you think about www.dj-phenix.com ??

Vote :   

the-melody    posted on 08-07-2006 16:58
mooie site phenixHappy, laughing enkel op de mainpage lijkt me dat je 'kolom met tekst' wat te veel naar beneden staat...
Reemz    posted on 08-07-2006 17:00
Poster: the-melody
mooie site phenixHappy, laughing enkel op de mainpage lijkt me dat je 'kolom met tekst' wat te veel naar beneden staat...

Jonas,

bedoel je die kolom waar bij de tekst naar boven scrolled?
the-melody    posted on 08-07-2006 17:02
neen, die kolom waar je biography instaatWinking my eye Of komt boven die kolom nog iets?
Reemz    posted on 08-07-2006 17:03
Hmmzz die valt dus naar beneden met welke browser internet jij ? Bij mij in firefox en internet explorer staat tie bovenaan. Waar het misschien ook aan kan liggen is je scherm resolutie. Wat is je resolutie?
the-melody    posted on 08-07-2006 17:05
mijn resolutie is: 1024 x 768 pixels

browser: safari(mac osx)

edit: heb het ff getest op me windows: in firefox staat het vanboven, en in IE vaononder zoals op me mac. Men resolutie hier is ook 1024 x 768 pixels
User edit by the-melody on 08-07-2006 @ 17:15:30 (100%)
DJ_Inspiration    posted on 08-07-2006 17:06
Het valt me op dat je bijna overal engels gebruikt, behalve op de mainpage.
Ik vind dat altijd zo een beetje onprofessioneel overkomen als er 2 talen door elkaar gebruikt worden.

Bij links staat er ook "Referenties" als enige nederlandse woord tussen de rest.
Misschien dat ook even in het engels zetten zodat het geheel beter uitkomt.

Je bent niet verplicht om dit te doen he, ik geef enkel mijn mening en een paar tips Winking my eye

Verder ziet de opbouw er heel netjes uit Happy, laughing
Reemz    posted on 12-07-2006 09:12
Poster: DJ_Inspiration
Het valt me op dat je bijna overal engels gebruikt, behalve op de mainpage.
Ik vind dat altijd zo een beetje onprofessioneel overkomen als er 2 talen door elkaar gebruikt worden.

Bij links staat er ook "Referenties" als enige nederlandse woord tussen de rest.
Misschien dat ook even in het engels zetten zodat het geheel beter uitkomt.

Je bent niet verplicht om dit te doen he, ik geef enkel mijn mening en een paar tips Winking my eye

Verder ziet de opbouw er heel netjes uit Happy, laughing

Mijn Biography moet inderdaad nog vertaald worden naar het Engels. Dit gaat iemand doen die momenteel met vakantie is.

En inderdaad had het ook gezien dat er referenties staan thanx had het namelijk nog niet eerder gezien. Ik zal dit z.s.m aanpassen, in ieder geval thanx voor de tips!

Nog meer mensen verbeterpunten voor me site?
robbert    posted on 12-07-2006 09:32
Mooie site!
Lead    posted on 12-07-2006 10:04
Ziet er netjes uit. Echter zie ik dat je voor veel tekst plaatjes gebruikt om de schaduwen e.d. te laten zien.... Een stukje tekst laad voor veel mensen aanzienlijk sneller dan die plaatjes (sommige tot 105kb).

Maar het is een strakke en duidelijke site Winking my eye

Ik heb alleeen 2 berichtjes in je guestbook geschreven en ik zie er niet een op je site terug.
Let the BASS be louder
RenéKuppens    posted on 12-07-2006 10:15
Mooie site ziet er strak en duidelijk uit (het zou leuk zijn als je een van je mixen achter je site zou zetten hebben we nog wat om te luisteren:P)
Reemz    posted on 12-07-2006 10:21
Poster: Lead
Ziet er netjes uit. Echter zie ik dat je voor veel tekst plaatjes gebruikt om de schaduwen e.d. te laten zien.... Een stukje tekst laad voor veel mensen aanzienlijk sneller dan die plaatjes (sommige tot 105kb).

Maar het is een strakke en duidelijke site Winking my eye

Ik heb alleeen 2 berichtjes in je guestbook geschreven en ik zie er niet een op je site terug.

Ik heb het zelf even getest en mij plaatst die wel het bericht als ik op de button verstuur klik. Zou je het misschien nog één keer willen proberen Lead? (Naam en Bericht is verplicht) Het kan namelijk zijn dat tie in Firefox niet kan submitten, heb dit namelijk getest in IE explorer.
Lead    posted on 12-07-2006 10:23
Ik gebruik vrijwel uitsluitend FF dus dat zal het probleem wel zijn....

Met mij gebruiken 10-20% van de internetters Firfox... en die sluit je nu allemaal buiten vrees ik Winking my eye
Let the BASS be louder
Reemz    posted on 12-07-2006 10:32
Poster: Lead
Ik gebruik vrijwel uitsluitend FF dus dat zal het probleem wel zijn....

Met mij gebruiken 10-20% van de internetters Firfox... en die sluit je nu allemaal buiten vrees ik Winking my eye

Hmmzz, dan ga ik maar op zoek naar een gastenboek die ook compatible is met Firefox.

Thanx voor de melding, zelf was ik er niet achtergekomen.
Verjicke    posted on 19-07-2006 10:52
mooie site doe zo voort
W.i.M    posted on 19-07-2006 12:24
Om precies te zijn sluit je 13% van je bezoekers uit als de fout inderdaad bij firefox ligt.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
LauW    posted on 19-07-2006 13:08
En dat zal blijven stijgen Happy, laughing Maar zeker nette site hoor!
W.i.M    posted on 19-07-2006 13:44
Roep dat niet te hard dat de 13% meer wordt met IE7 op de tocht.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
IbiziX    posted on 19-07-2006 15:17
IE laat nog altijd meer spam binnenkomen
Reemz    posted on 21-08-2006 00:02
site update:       www.dj-phenix.com

Ik heb me site een update gegeven. Het volgende is gewijzigd:

• Nieuwe layout.
  • Nieuw gastenboek met spambeveiling. (als het goed is werkt hij nu ook in firefox...)
  • De site is volledig in het Engels.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties op deze wijzingen en misschien kunnen jullie ook meteen ff testen of me gastenboek werkt .
User edit by Reemz on 21-08-2006 @ 00:05:47 (5%)
Reemz    posted on 21-08-2006 17:57
Heeft niemand op of aanmerkingen op me nieuwe website? Zal toch niet zo zijn dat ik de perfecte site in elkaar heb gezet?
Dj_Fantasy    posted on 21-08-2006 18:01
Heel mooie website..maar misschien wat comments bij de foto's?? is wel handig als je weet waar je bent ofzo of wie het isWinking my eye
dj2dj.nl
the-melody    posted on 21-08-2006 18:05
Echt hele mooie site, beter dan je vorige lay-out vind ik dan persoonlijk. Bij charts: De Who's Who's Sexy Fuck... staat een klein beetje naar voor. Is een niet zo belangrijk gegeven, maar als je die sexy fuck een klein beetje naar achter zet dan is het wat mooierHappy, laughing
User edit by the-melody on 21-08-2006 @ 18:06:37 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.866 days.
 Post CommentThat would be 228.9 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

68 Users online: 7 Guests (61 Unknown)
Pages generated today : 3.425
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.557.677