Logitech X-230 2.1 Speakerset (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Twello    posted on 08-07-2006 15:57

het gaat om deze speakers, ik wil ze graag kopen voor in me kamer (ik heb er verder helemaal geen verstand van) maar ik zag ze bij een vriend van me die ze aan zen pc had aangesloten, er kwam mooi geluid uit en ze gingen hard.

Maar nou mijn vraag, kan ik dit aansluiten aan mijn dj set? zo ja heb ik dan nog een versterker nodig? nergens staan namelijk of ze passief of actief zijn

What do you think about Logitech X-230 2.1 Speakerset ??

Vote :   

Dex17    posted on 09-07-2006 02:10
En waar heb je dat kabeltje gehaald the-melody?
Reind    posted on 09-07-2006 03:36
Als er iemand nog belang heeft bij zo'n setje inclusief adaptor kabeltje....... ik heb er nog 1 liggen en die mag weg voor 2 pakjes marlboro en je moet hem zelf op komen halen.

Ik heb het setje als tijdelijke monitor set gebruikt. Je kunt er je plaatjes op luisteren...... en daar is dan ook alles mee gezegt Winking my eye
the-melody    posted on 09-07-2006 09:08
Poster: Dex17
Dus als je hetzelfde setje hebt als Twello kan je de boxen op een mixer aansluiten en hoeft het niet via een versterker?
 neen want er zit altijd een versterker in je sub. En om op je andere vraag een antwoord te geven: zat bij mijn speakerset die ik gebruik voor men mac als monitors(producing): 'JBL Creature 2'

edit: hmmm verkeert afgedrukt:s maja verder: Maar die jbl's bevallen me niet dus ik ga me binnenkort een syrincsset halen(die die juist genoemd is op de site). Dus als je wilt kan ik dat kabeltje wel opsturen via de postHappy, laughing dan moet je enkel zelf nog zorgen voor een kabeltje van rca-rca dat heb ik hier niet liggen(had ik wel, maar die is kapot:s blijven steken achter de kast en 1 uiteinde kapot...)
User edit by the-melody on 09-07-2006 @ 09:13:48 (94%)
Winston    posted on 09-07-2006 16:03
Poster: Twello