Livesets Online
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Kevinova    posted on 08-07-2006 00:18
Hoi,
ff een site posten waar ik zelf mod ben en waar goede kwaliteits Livesets (Zo legaal mogelijk) op worden gezet per seconden.
Daarom mogen er geen officieel uitgebrachte cd's en tracks etc op worden gezet.

Je moet wel geregistreert zijn en om een download url te willen zien moet je posten in het topic daarvan.

Ik hoop dat julllie wat sets van anderre Dj's gaan luisteren, en mischien wel sets van jezelf terugvind.

Livesets Online

Enige nadeel is alleen dat standaar Subsilver template maar misschien word daar nog wat mee gedaan, zal het erover hebben met de 2 beheerders.
User edit by Kevinova on 08-07-2006 @ 00:20:32 (34%)

What do you think about Livesets Online ??

Vote :   

Verjicke    posted on 19-07-2006 22:07
Toffe site!!
jerzz    posted on 19-07-2006 22:11
Jullie hebben goed gekeken naar www.livesets.com qua structuur en opzet... Geinige `ripoff` van een oud concept.

Succes met de site!

.......
Kevinova    posted on 19-07-2006 22:22
Poster: jerzz
Jullie hebben goed gekeken naar www.livesets.com qua structuur en opzet... Geinige `ripoff` van een oud concept.

Succes met de site!

.......

Noppe, de echte site bestaat ook alweer 6 jaar maar toen was ik nog geen mod en was het alleen de beheerder zelf die de scene releases plaatste op zn site. Toen werd het zo druk dat ie maar een standaart forum erbij had gemaakt. Mja dan maak je gewoon standaart catergorieen per style. Forum Lay-out word nog aan gewerkt om van de standaart sub-silver af te gaan. En uiteindelijk is er ook gene set meer op de site zelf te downloaden.

This is an old Topic

No new postings for 6.899 days.
 Post CommentThat would be 230 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

45 Users online: 3 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 3.195
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.557.447